perjantai 2. marraskuuta 2012

Aurinko paista ja hiki valuu!

Tänään tulikin herättyä oikein virkeänä moneen yöhön!Univelat on kuitattu 10 tunnin yöunilla ja olikin ihana kävellä rappuset alas aamupalalle. Tajusin vasta syödessäni,että olisi pitänyt ottaa kuvia tänne kaikkien nähtäville.En mä kuitenkaan viitsinyt kun kaikki olisi tullut kateelliseks mun joka päiväisestä aamupalasta ;) No ei,mä oikeesti unohdin kameran ylös! Mutta se on totta,että niin paljon kaikkea ihanaa tarjolla, etten tiennyt mitä mä oikein söisin. Otin mysliä ja jogurttia, hedelmäsalaatissa oli kiiviä,omenaa ja appelsiinia. Oli ihanan tuoretta. Kaikki tehdään itse, ja sen maistaa! Nam! Kahvi tuotiin erikseen mulle pöytään pienessä posliinisessa kannussa ja maito. Sämpylät ah sitä tuoksua! Juustoja oli vaikka mitä. Eikä pelkästään leivän päälle vaan valkohomejuustoista moneen eri juustoon oli tarjolla! Graavilohta,leikkeleitä ja en enää ees muista mitä kaikkea löytyi.

Tässä kuvaa hotellista.Pitää ottaa parempia kuvia joka puolta ja vielä sisätiloista. Tässä on vain yksi julkisivu..




Aamupalan jälkeen menin hetkeksi vielä huoneeseeni. Telkkari oli päällä ja tuijotin siinä elokuvaa samalla kun mä tutkin kartasta,että mihin mä lähtisin tutkimaan paikkoja. Ehdin parisen tuntia hengailemaan kun Rainer soitti tähän mun huoneen puhelimeen ,että heillä on tälläin pyhä päivänä tapana syödä lounas klo. 11.00 ja haluaisinko mennä nyt syömään. Menin tietenkin heti,en kehdannut olla menemättä. Siinä sitten keskusteltiin samalla Rainerin kanssa kartoista ja Sendenistä. Ulmiin asti en viitsinyt lähteä pyhä päivänä kun muutenkaan noi julkiset ei silloin kulje kovin hyvin. Päätin kävellä Sendeniin,vaikka mulla olis fillarikin käytössä. Laitoin lämmintä päälle, kun ajattelin että jos tulee kylmä. Mun tuli hiki! Ei täällä tarvitse huivia,villapaitaa kevyen takin alle tai pitkävartisia kenkiä :D No,kerrasta viisaammaks!

Tässä kuvia matkan varrelta Sendeniin.




 Tää on jo Sendenistä ruokakaupasta kuva. Otin tän siks koska mun mielestä toi on ihana kun lukee "sydämellisesti tervetuloa" :D

Meillä oli joskus englannintunneilla koulussa tehtävä,missä me mietittiin miten tunnistaa turistin. Löydettiin perusjutut miten ei kannata turistina pukeutua ja käyttäytyä jne. NOH,minä otin sitten vahingossa näistä opeista opikseni, koska kävellessäni Sendeniin ja Sendenissä. Jokainen ihminen sanoi mulle "Hallo" ja hymyili. Elikä tervehtivät. Nooh, onhan se myös heidän kulttuurissa tapanakin ja kiva tapa onkin :) Mua hymyilytti vaan aika paljon! Huomasin mä muutamia mulle hassuja juttuja sitten takaisin tullessa Aufheimeniin. Tässä kuvaa!

Eli siis nämä kaksi kuvaa on tupakka koneita kadulta :D Ihme ettei olla rikottu!


Tää oli purkkakone bussipysäkin vieressä. Näistä saa sellasia värikkäitä pallopurukumeja mitä joskus sai ruokakaupoissa kun oli pieni :D


Ja tämäkin on kadulta.Tän puisen merkin sisällä on lasien takana viiniä :D

Ja lopuksi pari kuvaa miltä talot näyttää ja sitten tosta viereisestä pikku pubista :D







Tässä oli torstain tarinat. Mä yritin näitä laittaa jo eilen mutta mun kone halus tiltata kesken kaiken ja onneks nää tallentu sitten että sain tänään laitettua :)

By: Biibii<3

2 kommenttia:

  1. oi mitä maisema kuvia :)

    http://kaizukainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo!Täällä Saksassa on niin kauniit maisemat!Aion ottaa lisää kun taas on aurinkoinen päivä,ehkä tänään :)!!! Ja kiitos :)

      Poista