torstai 15. marraskuuta 2012

Beauty day

Tänään alkoi mun kauan odotetut vapaapäivät!Eilen tuli täyteen kaksi viikkoa siitä kun saavuin Saksaan. Aamu alkoi aamupalalla ja 8.50 Rebecca tuli hakemaan mut hotelilta. Lähdettiin Sendeniin yhdessä ja yllärinä hänen ystävänsä teki mulle omiin kynsiin geelikynnet ja normaalihinta 20e!


Mun mielestä sievät kynnet! Mitä mieltä te olette?
Olen silloin tällöin vain erilaisiin tilanteisiin ottanut Suomessa rakennekynnet ja tippi on ollut yleensä eri värinen. Ne maksaa tosi paljon,joten jatkuvasti niitä en ole laittanut. Golden Nails on tällä hetkellä se paikka jossa olen hintaan 46 euroa välillä käynyt ne laittamassa ja huolto puoleen hintaan. Nyt päätin kerrankin kokeilla omien kynsien geelausta ranskalaisella manikyyrillä,koska Saksassa tuo hinta on niin alhainen. Huoltokin on sitten vielä alahaisempi,joten Suomeen palatessani ne ovat kasvaneet jonkun verran ja ovat kestävät ja nätit!

Päivä jatkui hemmotteluhetkestä auton pesuun. Rebecca pesi autonsa ja minä seurasin sivusta :D. Tämän jälkeen suuntasimme ruokakauppaan ja kukkakauppaan. Rebecca osti kauniin orkideakimpun vain yllärinä äidilleen.Ihana ajatus!Äidithän ovat maailman parhaita. :)

Minulle tarttui Deichmannista matkaan mustat tavalliset saapikkaat hintaan 24,90 ja vaalea kultakimalluksin koristeltu paita juhlatilaisuuksiin.Löysin siihen sattumalta myös kaulakorun!








Nälkä alkoikin 4 tunnin hengailun jälkeen jo tuntua ja tietenkin mä menin,sitten Rössleen takaisin ilmaiselle ruoalle :D Portaat ylös ja huoneeseen sekä vahinko päikkärit! Herättyäni menin jälleen alakertaan vähän ruokailemaan ja jäinkin sinne pariksi tunniksi illanviettoon. Houstien lapset Samuel ja Julia oli alhaalla myös ja ovat todella suloisia. Samuelilla on juuri alkanut englanti koulussa,joten mä tunnin ajan kuulustelin sitä  kuinka hyvin se osaa englantia. Kysyin sekaisin saksaksi sekä englanniksi ja ainakun hänen piti muistaa englanniksi hän kirjoitti sen samalla myös ylös paperille. Kaiken poitsukka osasi! Wundebar Samuel :) Meillä oli hauskaa. Nautin myös lasin paikallista Wuttenbergistä olevaa valkoviiniä ja tulin huoneeseeni. Äidin kanssa "pika" skypetys olikin tunnin skypetys :D Perus naisia kun olemme näyttelimme, mitä oltiin ostettu ja autoin äitä valitsemaan asun konserttiin,jonne he isän kanssa menevät. Pakko sanoa,että tyylikäs äiti kerää katseita Ideaparkissa ja hänen kannattaa olla varovainen,ettei Tapani Kansa tule flirttailemaan laulaen R-A-K-A-S kappaletta ;D

Tästä voinkin jatkaa mun vapaa-illan viettoa katsoen telkkaria,jos vaikka taas kävis hyvä tsäkä ja tulis elokuva muussa tapauksessa menen nukkumaan,koska huomenna vapaapäivän viettoa heti aamusta!

Erinomaista loppuviikkoa kaikille!
By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti