sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Hulluna töitä!

Heippati kaikille! Toivottavasti muilla ihmisillä on ollut mukava ja rentouttava viikonloppu :). Itse olen joutunut tässä pitämään vähän hiljaisuutta blogin puolella,joka on harmittanut suuresti. Mulla on ollut aivan hulluna töitä ja se 2-3 tuntia mitä mulla on vapaata ollut niin olen ahkerasti käynyt lenkillä ja tehnyt aerobicia! Olen innoissani kun youtubesta löytyy kunnon hikijumppa videoita,jotta voin mun huoneessani treenailla silloin,kun en ehdi lainkaan ulos lenkille. Nukkuminenkin on jäänyt todella vähäiseksi,koska mulla on aina aamusta vuoro ja illasta vuoro,joten se minimi vapaa-aika,joka jää mulle on iltapäivästä. Mulla on tiistaina ja sunnuntaina vapaata ja haluaisin nyt vihdoin kovasti mennä katsomaan tuon Twilightin elokuviin mutta työkaverini Rebecca kertoi,että näytökset on jo loppuunmyyty, joten sekin nyt siirtyy :(.



Olen tosiaankin tehnyt ns. ylitöitä aivan hirveästi,mutta kun tämä on työharjoittelupaikka en voi oikein sanoa mitään. Tietenkin vähän tulee hyväksikäytetty olo kun mua "orjuutetaan" niin paljon. Mun pitäisi tehdä 5 krt viikossa 8 tuntiset työpäivät sisältäen tauot mutta teen tauotta töitä. :/ Tässä on kuvaa mun työympäristöstä. Onneksi kuitenkin saan olla mahd. usein ja itsenäisesti baaritiskin puolella koska mä tykkään ihan hirveästi tehdä juomia ja drinkkejä jne. Mun työhöni kyllä kuuluu myös kokoustilojen siivous ja laitto. Sekä jos on juhlat niin koristella ja hoitaa sinnekin suuntaan niitä juomia.Onneksi en ole kuin muutaman kerran tarjoillut ruokia koska ne painaa älyttömästi ja on kuumia :D

Nyt mulla on enää 45 minuuttia aikaa kunnes taas työt jatkuu,äh tää 2 h "breikki" ei muutaku hajota mua lisää :D Mutta mä tässä vedän suomalaisella sisulla odottaen tuota tiistain vapapäivää!

TSUSS!

By:Biibii<3

5 kommenttia:

  1. Oon niin kateellinen kun jaksat treenata siä!:D sähän tuut ihan helvetin kuumana sieltä takasin!! :D

    Saksassa tosiaan noi työjutut on vähän eri luokkaa ku Suomessa :( host-velikin teki sillon joskus elokuvateatterissa töitä jollain 5 euron tuntipalkalla ilman mitään lisiä ja niitä valvottiin kameroilla ettei ne syö poppareita!:D ja baarissa oli töissä yks 16-vuotias jätkä ja se vaan teki siä väkeviä drinkkejä sen alaikäsille kavereille :D ei niitä paljo kiinnosta mitkään säännöt :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah!En mä usko,että mä näin lyhyessä ajassa saan mtn muodonmuutoksia mutta saanpa ainakin mun dietin ja treenailut hyvään alkuun täällä :D Kyllä mä sen verran täällä katon mitä syön ja joka päivä syötän sellaseen kalorilaskuriin kaikki syömiset ja liikunnan :D

      Oon mä tottunut rankkaan työhön Suomessakin! Kun teen koulunrinnalla 4-5 krt viikossa töitä plus sitten mun toinen työ :) MUTTA ärsyttää vaan tää ns hyväksikäyttö :/

      Poista
  2. Tsemppiä töihin!
    Kuullostaa kyllä vähän oudolta, että harjoittelijalla teetetään noin paljon töitä....no mutta...minkäs teet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) Sitä tarvitsenkin!

      Saksassa ne tekee tosi paljon töitä ja eri vauhdilla kuin Suomessa.Mutta yleensä juurikin nämä työharjoittelijat on ne joita hyväksikäytetään.Helppohan noiden on mua hyväksikäyttää kun mä valmistun keväällä ja pakko suorittaa tämä työharjoittelu loppuun ja koska olen toisesta maasta. Eikä se auta,että mä sanoisin esim. Suomessa takaisin tullessa meidän koulutusalavastaavalle tästä koska se on vaan voi voi :// Mutta minkäs teet nimenomaan :( Tänäänkin mä tein tautotta töitä 11-15 ja sit takas 17.00-23.00 TAUOTTA :( mut tää ei oo ees pahin!

      Poista