keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uusi vuosi



Heippa taas kaikille! Uusi vuosi vaihtu ja uudet kujeet alkoivat :) Mulla ei ollut mitään erityisiä uuden vuoden suunnitelmia ja aloitinkin päivän kotona rentoutuen kuumalla suihkulla ja syöden. Laittautumisen jälkeen suuntasin Vuosaareen kaverille ja sen poikaystävälle illanistujaisiin. Meillä oli todella hauskaa! 12 lähdettiin katselemaan ilotulituksia ja korkattiin kultahippu skumppaa vuoden vaihtuessa. Onneksi metrot kulkivat pidempään ja pääsimme mukavasti liikkumaan. Kiitos mun ihanille kavereille tosi kivasta uudesta vuodesta. :)

 Tänään mulla alkoikin omalla työpaikallani pitkästä aikaa työt :) Oli mukava nähdä tutut asiakkaat ja työkaverit. Työpäiväkin vierähti silmissä. Nyt näin joulu ja uusivuosi herkuttelujen jälkeen on ihana syödä kaikkea terveellistä ja raikasta. Ei oikein upposikaan mikä rasvanen ruoka :D Nyt tiukasti kiinni ruokavaliosta ja liikuntaa. Vähän on kurja ilma tuolla ulkona estämässä mun lenkkiä ;D Katsotaan miten käy :) Mä lähden nyt tästä kaverin luokse syömään. Mutta kertokaa miten teidän uusi vuosi meni ja teittekö uuden vuoden lupauksia :)?

Heippa By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti