maanantai 15. lokakuuta 2012

Syysloman alku

Mullahan on syysloma,jee! Alkoi muuten aika railakkaasti,vaikka koko viikonlopun olin töissä. Perjantaina kaveri soitti mulle töihin,ja pyysi Ravintola Namuun. Mä olin sitä mieltä, etten oikein jaksais lähteä, kun selvinpäin joudun menemään ja tosi myöhään olisin siellä paikan päälläkin. Lisäks koko viikonloppu töitä. Sitten kuitenkin mulle tuli, jotenkin sellanen fiilis, että olis kiva lähtee vähän bilettään ja töiden jälkeen pikaisesti kotiin vaihtamaan vaatteet. Laittautuminen jäi :/ Soitin kavereille ja sain onneks niiltä kyydin keskustaan. Mulla oli onneks nimilistassa,että pääsi nopeammin sisään :) kun mä jouduin venaan mun kaveria Domia iha hirvee kauan ulkona :D Miehet on niin hitaita! ;D Ei se mitään kuitenkaan haittaa,kun ajattelee, että vietettiin mun läksäreita VOL 1 ja meillä oli super hauskaa! Ainut mikä ei ollut sitten hauskaa,oli se että mä tajusin seuraavana päivänä, että mun digikamera oli jäänyt sinne Namun vippii. Onneks kaveri oli vipin pokena, että oli napannut sen talteen. Pelastus! Yhden kuvan ainoastaan kehtaan laittaa, tältä illalta esille :D mutta sekään ei kyllä ole edustuskuva :D



Lauantaina töihin ja onneks ei tullut huono olo,koska oli tosi kiirettä töissä. Töiden jälkeen sitten vaan nukkumaan ajoissa. Sunnuntaina päivällä mun vanhemmat tuli käymään nopeasti kahvilla. Isä oli ottanut mukaan peräkärryn, koska oli aika viedä mun moottoripyörä talvisäilöön. :( Niin se kesä tuli ja meni,nyyh. Ajoin talojen ympäri jäähyväiskierroksen <3 Äiti onneksi piristi mua kun oli tehnyt mulle poronkäristystä ja perunamuusia! Toi tuoreita marjoja mulle pakkaseen. Nam! Sitten oli aika lähteä töihin vatsa pullottaen. Töiden jälkeen mä, jotenkin päädyin jälleen lähtemään vähän viihteelle. Sunnuntaisin oon yleensä käynyt tosi paljon Tigerissa, mutta nyt oli jo kuukausi väliä, että oli ihan hyvä mennä hyvästeleen Tigerikin, kun lähden kohta Saksaan. Siis ihan pakkohan se oli mennä taas ;D Päätin tällä kertaa laittautua töiden jälkeen ihan rauhassa kotona, koska olin pari siideriä ostanut itselleni. Keskustaan päästyäni nappasin Namusta kamerani ja mars matkaan kohti Tigeria. Siellähän oli tietenkin jono ja mua ärsytti kun alkoi sataan vettä. En mä halunnut, että hiukset menee pilalle, joten mentiin mun kaverin Julian kanssa jonon ohi vippinä sisään. Ilta meni erittäin mukavasti mutta kameraa en tälle reissulle edes harkinnut ottavani mukaan :D ettei jää Tigerinkin vip puolelle. Heh.

Viikonloppuhan vilisi silmissä ja mulla oli ihanasti maanantai pitkästä aikaa kokonaan vapaapäivä. Heräilin ihan rauhassa ja laittauduin, jotta pääsin liikenteeseen. Lähdin hoitamaan välttämättömiä asioita Saksaa varten. Suuntasin Itäkeskukseen ja ensimmäisenä kelaan. En ole opiskeluiden rinnalla ottanut vastaan kertaakaan opintotukia ja koska se asia on mulle hepreaa, niin piti ottaa selvää onko mun mahdollista saada vain muutamalta kuukaudelta opintotukea, koska mulle tulee täysin palkattomia kuukausia. Sitten piti käydä ottaa huomista varten passikuvatkin valmiiksi kun haen pikapassin. Tämän jälkeen kävin ostamassa itselleni läppärilaukun. Mun mielestä tosi nätti, alla kuvaa. Tarttu mulla turhaakin matkaan nimittäin pari kimalle kynsilakkaa ja perus musta pitkähihainen paita. Ostin myös Kicksistä tälläsen ihanan syväpuhdistavan savinaamion!





Näin mun kaveria Dariaa iltapäivästä ja päätettin lähtee kahville keskustaan. Meidän piti mennä Stockmannille mutta kävellessämme Aleksia pitkin me bongattiin avajaiset. Elikä Suomen ainoa Hard Rock Cafe! Ne tekee loistavia drinkkejä, joitakin sellasia erikoisuuksia mitä koko Suomesta ei saa. Pakkohan se oli mennä katsastamaan ja nyt mua harmittaa kun kamera jäi kotiin, koska se oli tosi mahtava paikka. Todellakin kannattaa mennä tsekkaan ja pian. Alakerrassa heillä on pieni shop missä on kaikennäköstä pikku kivaa. Yläkerrassa voi ruokailla tai mennä nauttimaan ihania drinkkejä. Mä itse maistoin sellasta kuin Blue Devil ja hinta oli 11.90. Oli todella ihanaa! Se vei todellakin kielen mennessään, ja oli niin hyvää että pari minuuttia siinä otsasta pideltiin kiinni kun aivot meinas jäätyä kun join niin nopeasti :D Hetken istuskeltuamme paikan päällä me lähdettiin kotiin päin.

Nyt mä lähden tästä erittäin kuumaan ja pitkään suihkuun. Teen mun savinaamion ja kuorin ihoni ihanalla vadelma kuorinta-aineella. Sen jälkeen rentoudun leffan pariin ja jälleen kerran Nordic-tv kovaan käyttöön. Herkutkin hankin, joten on ihana kääriytyä peiton alle napostelemaan :)



Hyvää viikon alkua muillekin!

By:Biibii<3

4 kommenttia:

  1. En mä ollu hidas!!! Se oli sen taksin vika! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D mutta yleensä miehet on hitaampia kuin naiset! :D vaikka ne toisin väittääki :D

      Poista
  2. Ihana toi läppärilaukku !! Sika magee! Pitäs käydä kanss siel hard rock cafessa, christo ku on niitten fani ! =D MIetittiin juts viimeks amsterdamin cafes et millon suomeen tulee, ja täälllähän se !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! :) Mustaki toi oli niin siisti laukku ja vielä Gina Tricotista löyty tollanen. Kannattaa niin käydä siellä Hard Rock Cafessa!Se oli niin siisti juttu :)))

      Poista