torstai 11. lokakuuta 2012

Vaihtaripäivä

I'm so EXCITED and I just can't hide it! I'm about to lose control and I think I like it.
I'm so EXCITED and I just can't hide it!AND I KNOW I KNOW I KNOW I´M GOING
TO GERMANY!!!!



 Joo elikä, ehkä tää riittää kertomaan kuinka innoissani mä olen siitä, että mä eilen illalla bookkasin lennot muncheniin!( sori,mun näppäimistöstä ei saa saksalaista u kirjainta) Jep, elikä 31.10 klo. 8.00 aamulla mä istun lentokoneessa kohti Saksaa! Tietenkin tuli pieni haikea hetkikin, kun ajattelin kuinka ikävä tulee perhettä ja ystäviä,mutta tää on vaan mun unelma ja unelmien tulevaisuus suunnitelma :) Joten täytyy sitä ajatella myös itseään!





Mennäänpä itse asiaan seuraavaksi. Meidän kouluun on tullut paljon eri maista vaihto-oppilaita. Oli Saksasta,Itävallasta,Italiasta,Ranskasta, Unkarista, Belgiasta, Ruotsista ja Latviasta. Me kierrätettiin heitä ympäri Helsinkiä tänään ja kertoen tietenkin joistain nähtävyyksistä. Senaatintorilla me leikittiin tutustumisleikkejä. Se oli tosi hauskaa! Rikkoi jäätä sen verran,että mä ainakin tulin heti tiettyjen tyttöjen kanssa iha älyttömän hyvin juttuun.Enhän mä hengannu mun luokkakavereiden kaa ollenkaa,kun me heitettiin jo parasta läppää ikinä tän saksalaisen,latvialaisen ja italialaisen tytön kanssa. Siis mehän päätettiin jo, että mun future husbend on saksalainen kundi, ja mä maahan tuon sen sit ens vuoden puolella, kun tuun takas Suomeen :D Tällä saksalaisella tytöllä on isoveli, joka on SINKKU. Ne on muchenistä ja mullahan lennot sinne..juttuu riitti, kuinka tää sen veli vois tulla noutaa mut romanttiselle kierto-ajelu deiteille ympäri muchenii :D läppää siis heitettiin. Parasta oli, että niillä oli iha yhtä kiero huumori kun mulla!

Matka jatkui Zetoriin, missä meillä oli ennakkotilaus. Syötiin perunamuusia,poronkäristystä puolukoilla ja muikkuja. Salaattia ja ruisleipää. Meillä siis oli suomalaista ruokaa tarjolla ja ne tykkäs tosi paljon,jes! Siitä me suunnattiin kaapelitehtaalle valokuvanäyttelyyn ja mun oli alunperin tarkoitus katsella kaikki ne valokuvat läpi, koska mua kiinnosti.Arvatkaa mitä :D? Mä sönkötin saksaa Itävaltalaisille ja puhuin tän mun sielunsiskon, saksalaisen tytön kanssa niin tohkeissani, että se 30 minuuttii meni niin nopeesti,että lähtiessä tajusin, että mä en nähnyt yhtäkää kuvaa!

Matka jatkui Salmisaaren liikuntakeskukseen, jossa me mentiin Megazoneen. Oon aina halunnut päästä kokeileen, vaikka mulla ei kauheesti ollut aavistusta mitä se oikeesti on. Se oli niin kivaa,että suosittelen kaikkia menemään kokeilemaan! Me naurettiin,kiljuttiin,juostiin ja ammuskeltiin lasereilla toisiamme. Meidän joukkue hävisi mutta ei se mitää haitannut kun oli niin hauskaa! Sieltä mun oli pakko lähteä töihin.



Tää on nyt tosi tylsää, kun mun oli tarkoitus valokuvata KOKO PÄIVÄ! Mutta ensimmäistä kuvaa ottaessa kauppatorilla mun kameran akku sano piip.Eli mä olin unohtanut ladata sen! :(( tosi sad. Joten mulla ei oo yhtää kuvamateriaalia tästä päivästä, mutta sen sijaan mä laitan kuvia, joita alkuviikosta tuli otettua paljon ja en niitä viittinyt edelliseen postaukseen kaikkia laittaa :) Töissähän mulla oli sitten kanssa jännä päivä. Mä olin ehtinyt unohtaan,että mua kuvattiin kesäkuussa telkkariin. Yhtäkkiä asiakas pamautti mulle, että hän katsoi tänä aamuna telkkarista meidän tyttöö. Mä en tajunnu mitä se tarkotti. Muahan se tarkotti :D Mä kerään jotain ostoksia kärryyn kuulemma hyvin ammattilaiselal tavalla,haha.Johan mua nauratti. Mä en nyt tiedä haluanko käydä katsomassa sen netistä, että oonks mä ollu ihan asiallisen näkönen.Mitä jos oonki iha räjähtänyt? :D Noh, katsotaan uskallanko vilaista tämän videon! Huhhuh,tästä tuli aika pitkä romaani mutta mä toivon, että kaikki jaksaa lukea mun yli-innokkaan tekstin :D Oli vaan niin huippupäivä,huipussa seurassa!

Mä kiitän!

By.Biibii<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti