lauantai 6. lokakuuta 2012

Piiiitkä perjantai päivä

Eilen oli aika kiireinen päivä, joten päätin kirjoittaa vasta tänään. Koulussa aika meni siivillä vaikka olikin neljään asti koulua. Mun mielestä vois lailla oikeesti kieltää noi neljän päivät perjantaisin :D on kuitenkin perjantai! En ehtinyt oleen kun yhden oppitunnin kun pitikin jo rientää oppilaskunnan hallituksen kokoukseen. Mun on oltava siellä paikalla, koska olen hallituksen puheenjohtaja, mutta teen sitä omasta halustani :) Kokous kesti yli tunnin, joten kiirehdin sieltä syömään ja takas oppitunneille, jossa pidin mun kulttuuritehtävä esitelmän. Mun aihe oli suomen taidekulttuuri ja sainkin siitä tosi hyvät arvostelut! Onneksi, koska olin sen edellisenä yönä töiden jälkeen vääntänyt. Jäi hyvä mieli esityksestäni. Esitysten jälkeen jatkoimme koulu päivää meidän opinnäytetyön suunnitelmien parissa. Loppujen lopuksi se meni sitten siihen,että kaikki oli facebookissa ja surffaili nettisivuilla :D Tauotkin pidettiin omaan tahtiin ja me käytiin mun kaverin kanssa vähän pelleilemässä ympäri koulua ja räpsien kuvia!Tässä vähän matskua miltä mun eilinen koulupäivä näytti ja mitä mulla oli rennosti päällä :)
Mun Ed Hardyn paita takaapäin :)

Pelleilyä :D

Tauolla torkut on tarpeeseen :)


Tässä vähän osviittaa miltä meidän käytävillä,JOSSAIN näyttää :D




Tältähän se mun päivä eilen koulussa näytti! Mä tulin koulusta kotiin ja tarkotus oli vain sytyttää kynttilät ja nauttia iltapalaa. Mulle tuli kuitenkin sellanen fiilis, sateesta huolimatta, että oiskin iha kiva ehkä tehdä jotain. Mun kaveri Saida pyysi mua illanistujaisiin, hänen poikaystävän luo ja keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin sinne suuntaan. Kävin työpaikallani nopeasti ja piti tosiaan julkisilla mennä, mutta kävikin niin hyvä tuuri,että pääsin työkavereiden kyydillä kierron kautta oikoseen perille. Matkustustapahan oli kauppakassiauton takakontissa :D Jossa oli hauskaa!Mulla oli omat bileet siellä pimeässä takakontissa, WUHUU! Mutta muutama kuva illanvietostamme, mutta ne on tärähtäneitä, valottuneita ja hieman hölmöjä :D Parempia otoksia ei saatu, jostain kumman syystä ;D






 
Nyt mä hotkin ton mun tomaattivuohenjuusto keiton raejuustolla ja hörppään kahvikupillisen ja riennän töihin! Mukavaa Lauantaita kaikille :)

Tsau!

By: Biibii<3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti