tiistai 9. lokakuuta 2012

Tapahtumarikas tiistai,vai oliko sittenkään?

Tänään sitä tapahtui paljon kaikennäköstä, vaikka oikeesti ei siis tapahtunut mitään ihmeellistä :D Tää päivä vaan vilisi silmissä! Mä yritän tässä jakaa mun kertomisen tästä päivästä, jotenkin järkevästi..katotaan miten mä onnistun siinä. Koulussa väänsin hiki hatussa mun opinnäytetyönsuunnitelmaa ja kun pääsi vauhtiin se alkoi sujua. Ennenkuin jatkoin koko tehtävän teon kävin vähän lusmuamas Roosan kanssa, vältellen koko tehtävän tekoa. Mutta kun se on pakko jossain vaiheessa tehdä, niin pakkohan se oli uppoutua siihen vakavasti. Koulun jälkeen tultiin mun kämpille Roosan kanssa vähän tsillaileen ja päädyttiin räpsimään kuvia kun mun pihassa oli ihana lehtikasa!Mun sisäinen lapsi pääsi valloilleen. Riehumisen jälkeen 30 minuutin päikkärit teki teränsä.

Tässä vähän kuvaa mitä mulla oli koulussa päällä ja mitä syntyi mun iltapäivän leikkipuuhista! Biibii 3 vuotta, HEI!:D







Heti kun me noustiin päikkäreiltä, Roosan piti lähteä töihin ja mä jäin sitten katseleen telkkaria 30 minuutiksi. Söin salaattia ja tarkoitus oli lähteä juoksulenkille, vaikka siellä tihkutti vettä. Mun oli tarkotus laittaa mun juoksupiikkarit jalkaan kun en tykkää yhtää mun juoksulenkkareista. No,niissä oli piikit paikoillaan ja ne oli otettava pois. Etin mun pesis treenikassista sitä avainta, jolla ne piikit otetaan pois. SITÄ EI OLLUTKAAN MISSÄÄN!?!?Muutama kirosanahan siinä lensi ja en halunnut lähteä hirveen pimeällä lenkille, että sit pääsee ajoissa nukkuunkin. Hätä keinot keksii, varsinkin kun miestä taloudesta ei löydy :D En mä siinä paljo aikaillu kun mä otin vasaran ja aloin pyöritteleen niitä piikkejä irti! Aika hyvä keksintö eikö?Tässä vielä kuvaa todisteeksi!



Ei me naiset ihan turhia olla ;D Btw. mun tuli tosta kuvasta mieleen, että tää näyttää vähän niinku "Biibii´s niksi nurkalta" hehe! Pääsin kuitenkin ihanasti juoksemaan pitkin metsäpolkuja ja himaan päästyä vaikka olinkin märkä, niin oli ihana tunne! En muuten oo iha varma olinko enemmän märkä vesisateesta vai siitä johtuen että hiki tuppas valumaan aika tahtia :D

Mutta mä jatkan tästä rentoutumista ja laitan pian päätä tyynyyn päin! Mukavaa iltaa kaikille!

By: Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti