torstai 4. lokakuuta 2012

Hier komme ich nach Deutschland!

Mun oli aivan pakko tulla tekeen pienimuotoinen postaus tältä päivältä!Oon ollut vähän stressaantunut viime aikoina, koska mulla on ollut tosi paljon kiireitä.Koulua on joka päivä ja töitä 4-5 krt viikossa vaihtelevasti. Lähden kuitenkin nyt lokakuun lopussa tekemään työharjoitteluni Saksaan, mutta en ole ehtinyt olla siitä NIIN innoissani kuin olisin voinut olla. Tehtäviä ollut koulusta tosi paljon ja kaikki pitää suorittaa ennen sinne lähtöä. Koulutusalavastaavamme on lähettänyt koulun viralliset sopimukset Saksaan ja työssäoppimisohjaajani siellä, on ollut todella kiireinen. En ole pystynyt varaamaan lentoja ennenkuin hän lähettää allekirjoitetut paperit Suomeen. Tein virallisen puhelun suoraan tälle kyseiselle henkilölle Saksaan, ja jännitti. Hän olikin mitä sympaattisin ihminen! Mulla on nyt ilmainen hotellihuone varattuna kyseiselle ajankohdalle ja saan aamupalat sekä lounaan ilmaiseksi. Ohjaajani Saksassa kyseli, että laskettelenko ja vastaukseni oli kyllä. Hän oli ajatellut viedä minut laskettelemaan vuorille perheensä kanssa! Wunderbar! ( elikä ihanaa) He olivat vaimonsa kanssa ajatelleet myös viedä minua tutustumaan ympäri Saksaa. Olen niin onnellinen kun on käynyt sellainen tuuri,että paikanpäällä ollaan niin ihania ja ystävällisiä! Joten ei stressiä enää nyt vain onnellisesti odottelemaan Saksaan lähtöä!

Tässä on pienimuotoinen kuva työharjoittelupaikastani!Valitettavasti isommaksi noita en saanut!

Tänne minut toivotetaan näin: Herzlich Wilkommen nach Hotel-Gasthaus Rössle!


Tämä onnellinen tyttö lähtee tekemään töitä,jotka sujuvatkin super tempolla tänään!

Tschüs! By : Biibii<3

4 kommenttia:

  1. Opiskeletko amiskassa vai ammattikorkeessa? Tuli vaan mieleen kun ite opiskelen amiskan yo-pohjasella samaa alaa. :D Ps. ihana banneri ! :)

    http://createdin1992.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Joo opiskelen yo-pohjaisella ammattikoulussa :) tarkoitus on hakea jatko-opiskelemaan saksaan tai helsinkiin kun muualle en halua :) Missä opiskelet samaa alaa :)????? Ja kiitos banneriin sain onneksi apua kaverilta kun hänellä on paremmat valokuvaus välineet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais kyllä jotenkuten jo selvitä mun blogin kautta, kun olit niin ihana ja liityit jo lukijakskin, mut jos ei niin Kuopiossa opiskelen. :DD

      Poista
    2. Hihii :P Joo! Mä liityn lukijaks, kun on mielenkiintoinen blogi :) Se on kiva kun meillä on yhteinen mielenkiinto siinä mitä opiskellaan :D

      Poista