maanantai 22. lokakuuta 2012

Jännitys tiivistyy!

Oon ihan intoa jo täynnä ja unettomat yöt ei haittaa! Aamulla taas klo:8.00 alko koulu syysloman jälkeen,mutta vaikka väsytti olin pirtsakkana. Kaikki asiat on ihanasti hoidossa ja nyt voin alkaa pakkailemaan. Mulla on aina tapana tehdä matkalista, johon merkkaan pilkun tarkkaan mitä mä otan mukaan. Esim. 10 alushousut, 5 rintsikat jne. Elikä tasan sen kappale määrän ja kaikki mitä tarvitsen :D Oon myös todella järjestelmällinen kun pakkaan. Onneksi mä pesin pyykkiä just sunnuntaina ja pitäs kyllä lisää pestä loppuviikosta.Mun on mietittävä myös lenkkivaatteiden ja lasketteluvaatteiden lisäksi mitä muuta mä tarvitsen. En voi kuitenkaan pakata ihan täyteen matkalaukkuja, koska tiedän että sieltä tarttuu mun mukaan kaikkee ihanaa! :) Äiti on ollut tässä tosi ihana ja sponssannu mulle pari matkalaukkua. Hän on myös lähettänyt matkatuotteita mukaan. Otan pienemmät shampoot ja hoitoaineet mukaan kun tietyn verran saa kuljettaa vaan nesteitä ja koska on edullisempaa ostaa nuo kampaamo tuotteet Saksasta. Tässä kuvaa mitä äiti on lähettänyt :)


Tietenkin äiti huolehtii vatsantoiminnasta,kuten äidin kuuluukin :)


Ja urheilu vammojen avuksi :)


Ite tulikin ostettua sitten pari tärkeetä juttua ,joita naiset tarvitsevat käyttäessään meikkiä ;D




Tässä pientä hankittua lisätavaraa mun matkalle mukaan :) Kohta,siis ihan kohta alan tarinoida aivan toisesta maasta ja kulttuurista. Mua jännittää tosi paljon!Yritän pysyä pöksyissä. Nyt kysynki teiltä lukijoilta,että mitä kaikkea haluatte tietää nyt näin ennen matkalle lähtöäni? :)

Mutta mä jatkan tästä rentoutumista,että jaksaa katsella salkkarit ja mennä aamulla taas tiukasti 8.00 kouluun! Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!

By:Biibii<3

2 kommenttia:

  1. Hui, sit löydät saksalaisen miehen ja jäät sinne =( mut sit tuun sinne bilettää!

    VastaaPoista
  2. Hahah :D toivottavasti mä löydänkin ;DD siis mun future husbendin :D

    VastaaPoista