keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Hulluna zumbaan,hulluna zumbaten!

Mun  viikko on  ollut kokonaan koulupäiviä,joista suoraan töihin hyllyttämään tavaraa,sillä myymälämme on ollut remontissa viikon ja tietenkin avajaiset huomenna! Töistä mä oon vielä vilahtanut treenaamaan Elixiaan. Oon niin tyytyväinen kun mulle ei ole tullut pienen pienintäkään lipsahdusta epäterveellisyyksiin vaikka houkutuksia on ollut mm. brunssin kokkauksessa 5 tunnin ajan.Tämän viikon treeni saldo on 4h ja nyt on aika pitää pari palautuspäivää ja ne meneekin tietenkin töissä :) Mä oon jotenkin koko ajan iloinen nyt kun mä oon saanut erinomaisen motivaation treenaamiseen ja tästä suuri kiitos beibegeenejä metsästämässä blogin kirjoittelevalle iloiselle Hannalle :)

Tänään menin ensimmäistä kertaa zumbaamaan ja muutenkaan en näissä ryhmäliikuntatunneilla ole käynyt.Mä ujuttauduin sitten mun parhaan ystävän mukaan tänään,jotta en jänistäisi ;) Voin sanoa,että VAU,JES,IHANAA JA MAHTAVAA!!!! Vetäjämme oli erittäin ihana ja pirtsakka kun puhti meinasi loppua hän kannusti. Siinä kohtaa sitä vaan pinnisti ja jostain selkäytimestä tuli lisä energiaa. Itse rakastan yli kaiken lattari tansseja,reggaeta jne. ja meidän vetäjämme oli tehnyt aivan loistavat ohjelmat. Pysyin ensikertalaisena tosi hyvin mukana. Tempo oli reipas ja hiki lensi! Party rockin shuffle on mun heikkous ja nyt pitää siis harjoitella youtubettaen kyseinen musavideo ja tampaten sitä himassa :D

Toivotaan nyt,että kesää kohti minulla pysyy motivaatio ja kilot karisisi :) Saamme nähdä!

By:Biibii<3

10 kommenttia:

  1. Sun pitää jakaa puolet sun motivaatiosta mulle, ja tulla mun kaa samba tunneille =D

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla, että sulla on hyvä tsemppi päällä!!:) Jatka samaan malliin!! :P voi kun mäkin innostuisin zumbasta mutta oon yhtä notkee ja rytmitajunen ku norsu, niin en oo koskaan uskaltanu kokeilla!! :D tarvii joskus repästä ja testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siellä tarvi olla rytmitaja:P se on tosi hauskaa ja samalla rankkaa!:) Joo oon täl hetkellä aivan koukussa liikuntaan. Pari palautuspäivää viikossa ja morkkis tulee kun ei oo liikkunut :D

      Poista
  3. Zumba on ihana laji kieltämättä ja koukuttaa heti, eikä haittaa yhtään että hikikin nousee vauhdilla pintaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan!Koukutuin heti ekasta kerrasta ja siellä ei ehdi edes miettimään kuinka hyvää treenii tekee kun bailaa vaan ihan täysillä :) Seuraavana päivänä kyllä tuntu lihaksissa mutta sekin oli vaan ihana tunne :) Ootko käynyt pitkään zumbassa :)?

      Poista
    2. Säännöllisemmin aloitin, vähän pidemmän tauon jälkeen, joulukuussa taas zumbailut ja kerran viikossa tulee edelleen käytyä. Tänäänkin on sen vuoro, josta oon kyllä ihan mielissään :)

      Poista
    3. Zumba on tällä hetkellä mun lemppari mutta kun sitä ei mene mun liikuntakeskuksessa kauhean usein ja voisin käydä vaikka joka päivä :) Mutta onneksi lauantaina zumbailu kutsuu jälleen! Käytkö sä ihan jossain kuntosalin zumbassa vai jossain muualla :)?

      Poista
    4. Kuntosalilla joo, SATSissa mulla on jäsenyys :)

      Poista
    5. Okei :) Mitä sä oot tykännyt SATSista? Ite joskus parisen vuotta sitten kokeilin sitäkin täs mun elixia historian välissä ja mä en oikein ainakaan siinä kyseisessä paikassa viihtynyt :)

      Poista