perjantai 4. tammikuuta 2013

Disney

Eilen kun tulin töistä kotiin 23.30 tunsin oloni tosi heikoksi.Olihan mulla ääni ollut poissa jo muutaman päivän mutta ei muuten flunssan oireita. Oon muutenkin ollut niin iloinen ollessani taas kotona Helsingissä ja syöny terveellisesti ja nauttinut salilla käymisestä. Eilen salin jälkeenkin oli niin ihana olo - joka kääntyi pikku hiljaa huonommaksi..Mulla oli kuumetta 37,8 ja tiedän,että ei ollut paljon mutta mulla oli ollut puhetta,että menen viikonloppuna treffeille ja enhän tietenkään kipeenä voi lähteä! :( Mä valvoin puoli kolmeen yöllä ja vedin useamman kupin kuumaa finrexiä ja päätin levätä koko perjantai päivän jos treffit ilmaantuu perjantai- illalle :D. Tavallaan onneks,että me nyt nähdäänkin vasta lauantaina tai sunnuntai -toivottavasti ei tule esteitä niin mä ehdin nyt parantua!

Otsikko jo antaakin ilmi,että miten mä oon kuluttanut tän mun lepäilyn ja tylsyyden voittamisen. Juomalla paljon kaikkea,syömällä terveellisesti kun en ole päässyt salille :'( ja katsomalla Disneyn piirrettyelokuvia koko päivän ja ei ihan mitä tahansa vaan tietenkin vanhat klassikot läpi! Kaunotar ja hirviö,lumikki ja seuraavaksi tuhkimo :). Kaikki ne mitä lapsena katselin vhs videon kerta toisensa jälkeen uudelleen!Onneksi ei ole tänään ollutkaan kuumetta :) ehkä paranen juuri sopivasti,että pääsen salille -toisin sanoen niille treffeille :D Mä jatkan tästä peiton alla lepäämistä :)

Hyvää viikonloppua teille muille :)!

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti