lauantai 3. marraskuuta 2012

Arbeiten- eka työpäivä

Heräsin varmuuden vuoksi tänään jo klo:8.00 paikallista aikaa. Onneksi tein niin, koska suihkun jälkeen huomasin, että toi hiustenkuivaaja ei toimi tai sitten en vain osaa käyttää sitä :D Hiukset ehtii siis onneksi kuivumaan sopivasti klo. 11.00 jolloin mun työt alkaa. Eilen perjantaina käytiin Rainerin kanssa ostamassa mulle ton dirllingmekon alle valkoinen paita. Kieltämättä oli hieman ahdistava sovitella kun tiesin,että Rainer on myyjän kanssa siinä sovituskopin takana. Ne ois halunnu mielellään nähdä miltä toi paita näyttää ton mekon kanssa. Mä olin siinä vähän itkukurkussa kun en oikein tiennyt miten mä sanoisin ystävällisesti, etten jaksa sovitella enempää ja että mä tiedän kyllä milloin jokin paita miellyttää. Tuo perinteinen mekkohan on sellainen että se lyö omput leukaa vasten. Mä halusin isorintaisena kuitenkin peittävämmän paidan ja hihat 3/4 pituiset eikä lyhyitä. Mulle on paljon miellyttävämpi aloittaakin työt kun on mukava olo uudenlaisessa asussa, johon en suomalaisena ole tottunut. Ostin myös kengät Deichmannista tuohon mekkoon, koska mun keittiökengät ois ollu vähän miehekkäät :D Laitan työasustani myöhemmin kuvaa oikein niin,että mekko on päälläni ja olen esim. baarissa kuten tänään opetteluni lähtee baarityöskentelystä.

Tässä on sivusta päin baarista kuvaa jossa tänään työskentelen 



Kuitenkin laitan nyt sitä kuvaa kun puhuin tästä aamupalasta. Ujostutti näin yleensä ylipuheliaana ja ylivilkkaana ihmisenä ottaa kuvia, joten laatu ei vältämättä ole sitä parasta mutta kuva kuitenkin kertoo sen kuinka herkullista aamupalaa minulla on :)





Eilen käytiin Sendenissä useammassakin kaupassa hoitamassa asioita. Otin myös saksalaisen liittymän vihdoin käyttöön. Sen jälkeen lähdettiin Ulmiin, joka on isompi kaupunki. Aivan 10 km päässä tai vähän alle. Siellä on myös maailman korkein kirkko. Nyt en muista enää sen nimeä mutta käveltiin sen ohi kun mentiin tälläseen pasta/pizza ravintolaan syömään. Tarkoitus on mennä seuraavana vapaapäivänä kierteleen Ulmiin kunnolla. Silmäilemään parhaat ostospaikat ja klubit of course ;D Tiedän nyt missä on juna-asemakin koska haluan mennä kaveria katsomaan Nurnbergiin ja Stutgarttiin.

Mä lopettelen tältä päivältä,toivottakaa tsemppii ekaa työpäivään! :)

By: Biibii<3

4 kommenttia:

  1. Ihanaa kun kirjottelet tänne näin paljon sun kuulumisia! :-) Innolla luen aina kaikki postaukset, koska haluan todellakin olla varma siitä, että mun hyvällä ystävällä on kaikki hyvin siellä<3

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla,että sä luet! :P<3 Voi kuule, mä oon itsekin niin innoissani,että tosi innolla kirjotan tänne,hihi. Toivotaan,että vielä tulee MIELENKIINTOISEMPAAKIN luettavaa :D

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen blogi sulla, jään seuraamaan =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi!Tosi kiva kun tykkäät! :) Tervetuloa seurailemaan :))

      Poista