perjantai 9. marraskuuta 2012

Ruhe Tag-Vapaa päivä

Tänään lähdin Ulmiin taas mutta lähdin Tinan silmäpariksi,etsimään hänelle uusia työkenkiä. Kierreltiin monet kaupat läpi ja ihania,ihania kenkiä löytyi mutta ei työkengiksi sopivia. Valitettavasti Tina jäi ilman kenkiä :/ Meillä oli kuitenkin hauskaa yhdessä ja olen vihdoin saanut kavereita täällä :) Jee! Kierreltiin lopulta muuten vain kaupolla ostamatta mitään. Käytiin yhdessä ruokakaupassa koska halusin ostaa itselleni iltapalaksi banaania ja viinirypäleitä mm. Kävimme kahvilla eräässä ihanassa pienessä kahvilassa ja unohdin totaalisesti valokuvata, koska meillä oli niin hauskat juttutuokiot kesken. Söin tiramisun siellä!Sorruin herkutteleen o-ou :S mutta onneksi oon joka päivä juossu 200 kertaa rappusta ylöspäin :D ja käynyt lenkillä,joten en aio kantaa huonoa omaatuntoa tuosta sortumisestani. Olen myös ahkerasti tehnyt joka aamu vatsalihastreenin,selkälihas yms..

Oli kaunis päivä mutta illemmalla alkoi hieman viilentyä. Menimme junalla Neu-Ulmiin josta Tinan poikaystävä Oliver haki meidät ja hän oli ystävällinen ja heitti mut myös kotiin Aufheimiin :) Olin ehtinyt istahtaa 10 minuutiks katsomaan telkkaria niin mun hous Rosi ( aiemmin kirjotin hänen nimensä väärin kun luulin sen olevan rosie) soitti,että tulisinko iltapalalle ja muuten vain hengailemaan heidän kanssa. Minä kipitin alas ja istahdin jutustelemaan Rosin kanssa. Siellä oli myös lapset Julia ja Samuel. Julia askarteli syntymäpäivä kutsujansa ja  Samuel näytti englanninkielen taitojansa mitä oli juuri oppinut koulussa. So suss!!!(Söpöä).

Aloin katselemaan netistä vähän osviittaa yliopistoista ympäri Saksaa. Toi Ulm ois van aika hyvä paikka opiskella,koska asuminen ois halpaa ja mulla olis mahdollisuus olla viikonloppusin tässä samassa paikassa töissä! Mun tulevaisuuden suunnitelmat tänne päin ei näytä enää niin kauhean huonolta :) Saattasin saada jopa asua täällä. Tina kertoi,että täällä jos asuisin maksaisin kuukaudessa huoneesta 200 e ja ruoista 200e. Elikä jos miettii että 400 euroa olisi kuukaudessa kaikki nuo! Ei todellakaan olisi kallis! Ruokaa saisin niin paljon kun maha vetää, joka päivä ja huoneet täällä on melkein pikku yksiönkin kokoisia kuten mulla on nyt. Tästä liikkuisin bussilla ouluun ja takas ja mulla ois työpaikka samassa. Kuulostaa todella hyvältä ja saisin vielä rahaa tekemällä tässä töitä heille. Saisin maksettua tuon 400 euroa ja jäis itsellenikin käteen. OI OI OI..nyt pitää palata maan pinnalle hetkeksi ;) Hoitaa ensin yks koulu alta pois :D ja nauttia tästä hetkestä mitä täällä NYT on :) Onko muilla tulevaisuuden suunnitelmia,joita palaa halusta tavoitella? :) Kertokaa mullekin :)

Mutta mä taidan tästä mennä nukkumaan niin jaksan aamulla herätä juoksemaan tiramisut pois mun elimistöstä :D Töitäkin on huomenna 11-14.30 ja 17.30- until the end, joka voi venyä kuinka myöhäiseksi vain :D Hyvää viikonloppua kaikille!

Guten Nacht! By: Biibii<3

2 kommenttia:

  1. ihanaa että sulla menee siellä noin loistavasti ja oot saanu kavereita! Ikävä sua
    <3:lla piirakka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun jollain on ikävä mua<3 Mullakin on sua ikävä piirakka! Juu,vielä odotan,että pääsen tutustuun Rebeccaan paremmin kun se tulee saikulta,niin pääsen katsomaan miltä näyttää saksalainen yöelämä ;)

      Poista