torstai 8. marraskuuta 2012

Haasteen vastaus!

Sain eilen illalla haasteen ja otan sen vastaan,koska en ole ennen tehnyt haasteita. Tästä tulee hauskaa! :)

1. EACH PERSON TAGGED MUST POST 11 THING ABOUT THEMSELVES
2. THEY MUST ALSO ANSWER THE 11 QUESTION THE 'TAGGER' HAS SET FOR THEM
3. THEY MUST CREATE 11 MORE QUESTIONS TO ASK BLOGGERS THEY HAVE DECIDED TO TAG
4. THEY MUST THEN CHOOSE 11 BLOGGERS WITH LESS THAN 200 FOLLOWERS AND TAG THEM IN THEIR POST
5. THESE LUCKY BLOGGERS MUST THEN BE TOLD
6. THERE'S NO TAG BACKS 

11. asiaa minusta
1. Nimeni on Jonna vaikka lempinimeni onkin biibii nykyään. Lapsena minä olin Johahanna tai tikkatuulispää. En osannu sanoa pienenä Johanna,joten siksi Johahanna ja tikkatuulispää,hmm veikkaanpa räiskyvän ja vilkkaan luonteeni vuoksi :D
2. Minulla on 10 vuotta vanhempi isosisko mutta uskon hänen haluavan pysyvän anonyymina
3. Olen pelannut yli 10 vuotta pesäpalloa ja 3 eri joukkeessa.Nykyään en enää pelaa,mutta haluaisin kovasti.
4.Lempivärini on keltainen ja se on ollut lempivärini lapsesta asti,jopa huoneeni oli silloin keltainen. (toisena tulee pinkki)
5.En halua matkia SillySalia mutta rakastan vain juustoa!Se yhtäläisyys meissä molemmissa on! Juusto voi olla aivan mitä vain. Juustoa voi olla missä vain,niin minä syön sen.
6. Olen 2 pojan täti ja niistä toisen, olen kummitäti. Rakastan muutenkin lapsia todella paljon!
7. Olen sinkku ja olen ollut jo 3 vuotta. Haluan kyllä löytää poikaystävän mutta haluan hänen olevan myös jo tuleva elämänkumppanini,koska alan oleen jo siinä iässä.
8.Olin elokuussa Madonnan keikalla ja ilmaiseksi. Eräs henkilö antoi minulle ja 5 muulle tytölle ilmaiset liput hyvälle paikalle. Meillä oli luxus ilta ja 100 euron shampanjat
9.En halua taas matkia SillySalia,koska tämäkin on totuus mutta rakastan musiikkia ja varsinkin laulamista. Olen hieman ujohko vetämään tosissani muiden kuullen,paitsi jos olen siemaillut alkoholia mutta olen myös aika ok laulamaan. Töissä haluan olla varastossa siivoamassa koska voin kaiken melun keskellä laulaa!
10.Mun lempielokuva oli ennen P.S rakastan sinua mutta nyt sen kanssa kamppailemaan on tullut The Notebook. Rakastan vain romanttisia elokuvia YLI KAIKEN!
11. Olen Sex and the City fani!Minulla on tuotantokaudet,elokuvat ja jopa kirja tästä sarjasta! Muistan melkein vuorosanatkin jo ulkoa ja olen nähnyt sarjat yli 10 kertaa kyllästymättä. Joka kerta löydän jotain uusia juttuja,jotka koskettavat omaa elämääni

Vastaukset kysymyksiin:
 

1. Minkä muun maan kulttuuri sinua kiinnostaa eniten? Miksi ?
Olen aika pakkomielteinen mutta eniten mua kiinnostaa Saksa,jossa tällä hetkellä olen työharjoittelussakin. Kiinnostus on lähtenyt mm. kun luin lukiossa historiaa,mutta myös Sissi Keisarinna elokuvien kautta,jo pienenä.Suurinosa ehkä siksi,että minulla oli puoliksi saksalainen ystävä ja olin rakastanut saksalaiseen poikaan.
2. Onko mielestäsi Rap musiikkia ? Perustele vastauksesi.
Mun on pakko myöntää,että en oikeasti tiedä miten oikeasti Rap musiikki menee,mutta itse ajattelen amatöörinä,että Rap musiikkia on. Minulle se on sitä,että joku rappaa eli ei siis laula omasta elämästään,omia kirjoituksia ja sellaisia rap artisteja on edelleen.
3. Onko sinulla salaisuutta jota kukaan ei oikeasti tiedä ?
Minulla on yksi ja en aio sitä edelleenkään kenellekkään kertoa,ei se muuten olisi salaisuus.
4. Jos voisit muuttaa menneessäsi jotakin, muuttaisitko ?
Tavallaan mä muuttaisin mutta oikeastaan kaikella pahallakin asialla,mitä mun elämässä on tapahtunut on ajanut mut vaan koko ajan parempiin asioihin ja olen saavuttanut mun unelmia. Pakko siis sanoa,että en muuttaisi.
5. Minkä artistin konserttiin haluaisit päästä ?
JLON!Olisin muuten hankkinut liput mutta konsertti on juuri silloin Suomessa kun itse olen täällä Saksassa :(( Rakastan Jlo:ta ja se on todelakin mun Idoli!
6. Kuka on paras smurffeista ?
 Se tyttösmurffi,jonka nimeä en muista :D
7. Oletko koira vai kissa ihminen ?
Olen eläinrakas,mutta pakko tässä kohtaa myöntää että olen koiraihminen! Kissat on ihan kivoja niin kauan kun ne ei oo mun ja mun ei tarvi niitä sietää 24/7
8. Jos saisit itsellesi haltuun ihan minkä vain taidon maailmassa, minkä haluaisit ?
 Laulaa PALJON paremmin. Laulaminen on mulle,niin tärkeä osa elämää. Mun tulee hyvä olo kun laulan ja se on sanoin kuvaamattomana tunteikasta mulle ja elän musiikin kautta. En vain koskaan voisi olla vaikka joku maailman luokan julkkis tai mikään laulaja,koska on ihan perus hyvä. Mutta jos voisin laulaa ihmiset taivaisiin,se ois amazing!
9. Olisitko mielummin lintu vai kala ?
 Inhoan lintuja mutta sanon,että olisin lintu koska kalana tulisin syödyksi. Lintuna voisin liidellä ja katsella korkealta maailman menoa.
10. Jos voisit lahjoittaa miljoonan kenelle vain, paitsi perheellesi tai itsellesi, kenelle lahjoittaisit? Miksi?
 Yleensä sanoisin jotain lapsiin liittyvää mutta tässä kohtaa lahjoittaisin yleisesti sellaisille korkeakoulu opiskelijoille,jotka joutuvat elämään pienellä ja tiukalla. Koska valtio ei tue minun mielestäni tarpeeksi opiskelijoita. Eläminen on kalliimpaa koko ajan. Opiskeluiden ohella on vaikeata tehdä töitä,koska tulee univelkaa ja terveydentila heikkenee. Joten harvemmin ihmiset haluavat tukea nuoria opiskelijoita,joissa on tululevaisuus joten miljoona sinne suuntaan.
11. Mitä mieltä olet maailmanlopusta ?
Mä en yhtään tykkää tästä kysymyksestä,koska mun on pakko sanoa,että mä pelkään ihan sikana maailmanloppua!Sehän on fakta,että joskus se tulee kun aurinko sammuu,johon varmaa miljardeja vuosia,en tiedä kun en ole nero :D Mutta viime keväänä mä näin painajaisia ja tänä kesänä koko ajan. Mä kauhulla odotan 2012 leffan mukaisesti että joulukuusa tulee maailmanloppu :( 
Kysymyksiä seuraaville!
1.  Jos voittaisit lotossa mitä tekisit rahoilla?  
2. Haluaisitko olla kotoisin jostain toisesta maasta ja kulttuurista?Miksi ja jos ei niin miksi ei?
3.Kuka on sinun Idolisi?
4. Onko sinulla tietynlaiset päivän rutiinit,jotka on pakko tehdä tai joku unohtuu tekemättä?Minkälaiset?
5. Lempikappale,joka ei kulu ikinä?
6.Onko sinulla jokin luottovaatetus,joka toimii aina?
7.Seuraatko urheilua,mitä?
8. Mitä mieltä olet Natosta?
9.Haluatko lapsia kun olet siinä iässä?Kuinka monta?
10. Millainen on unelmien kotisi?
11.Lempi kirja?

SAINPAS TEHTYÄ! Laitan haasteen kiertämään seuraaville :

Anniina´s Diary
Anna<3You
created in 1992
Beibegeenejä etsimässä

6 kommenttia:

  1. oho opinpas jotain uutta susta tikkatuulispää :D
    T. Ystävä, jonka ansiosta pääsit Madonnan keikalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah! :D Mutta tuo oli lempinimi lapsena! Ei enää :D

      Poista
  2. Kiitti haasteesta :) Oon tehny tälläsen jo kerran, et voi olla etten enää tee uusiks ;D

    VastaaPoista
  3. Heiiiii ei se maailmanluokan tähtey oikeesti mitään laulutaitoa vaadi !! Älä sano ettei sutsa ois johonkin, kuunteleppa tää

    http://www.youtube.com/watch?v=5-bMh6EL-h8

    voitko oikeesti ton jälkeen väittää että katy perry osaa laulaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oot oikeessa!Kuulosti ihan hengästyneeltä huudolta :// petyin!

      Poista