tiistai 20. marraskuuta 2012

GUESS what? ...ja ikävä!

Heippa kaikille ja tervetuloa yksi uusi lukija :)! Eilen mulla olikin lyhyempi päivä töissä, koska mun ei tarvinnut olla enää illalla töissä ja sitten mulla alkoikin vapaat. Mun ei ollut tarkoitus tehdä oikein mitään erikoista mun vapaapäivinä tai en ollut suunnitellut mitään,koska joskus on ihan hyvä ottaa rennosti ja levätä. Näin kuitenkin mun äidiltä tulleen sähköpostin ja hän halusi,että kävisin katsomassa Ulmissa sijaitsevassa Gerry Weberin liikkeessä erästä punaista paitaa,jos paita olisi edullisempi täällä ostaisin sen sitten hänelle. Olinkin niin pirtsakkana, joten lähdinkin sitten heti eilen käymään Ulmissa. Ensimmäisenä marssin Gerry Weberin liikkeeseen ja sieltä suoraa vain kahville. Menin tietenkin tähän uuteen kantapaikkaani ja tällä kertaa jopa älysin katsoa mikä olisi ravintolan nimi mutta ikkunoissa luki vain pizzeria,pizzeria ja vielä kerran pizzeria :D En tiedä vieläkään siis paikan nimeä. Ravintola on kuitenkin pääkadulta Hirschenstrasselta sivuava katu ja ravintola on pieni mutta todella trendikkäästi sisustettu. Tämä italialainen ravintola on ihana, koska siellä ei ole liikaa ihmisiä ja aina pääsen omalle paikalleni istumaan ja saan hyvää palvelua. Plussana tietenkin pari komeaa tarjoilijaa ;)) Eli syödessäni tai siemaillessani kahvia minulla on aina silmänruokaa :D Heheh.

Sitten itseasiaan. Tänään mulla olikin se ihanasti odotettu vapaapäivä ja nukuin pitkään mutta herätessäni, jotenkin en herännyt ollenkaan! Olin ehkä nukkunut huonosti tai sitten liian monta tuntia. Laittauduin kevyesti ja menin alas syömään ( ilmainen ruoka on itselleni aina säästöä). Jäin vielä lukemaan päivän sanomalehden ja tulin ylös. Mulla oli jotenkin tosi kummallinen fiilis tänään. En ollut jotenkin yhtään omaitseni. Tuijotin vaan seinää, istuen sängynlaidalla. Haukottelin pari kertaa ja nukahdin. Parin tunnin päikkäreiden jälkeen mun pää oli ihan turta ja aivot löi tyhjää. Mä ajattelin,että mitä ihmettä mun vapaapäivä on tätä. Liiallinen lepo ei enää ole hauskaa. Lähdin polkupyörällä kohti Sendeniä ihan vain pyöräilemään ( kuntoilun ja raikkaan ilman takia) ja katselemaan paikkoja,joissa en ole vielä käynyt.


 Oli mulla mun hedelmätkin lopussa ja lisäks mulle iski AIVAN hirveä herkkujen himo! Sain kuitenkin hillittyä itseni ja ostin sitten makean nälkään vain mansikoita ja nämä perus välipalatuotteeni. Jätin polkupyörän Kaufmarketille,koska en oikein tiennyt minne muuallekaan sitä jättää. Kävelin siitä Schmidin ostoskeskukseen. Pyörin siellä aikani ja se oli tosi iso paikka,en olis arvannutkaan. Mulla kävi tsäkä siellä ollessani ja myös ihan vahingossa. Nimittäin siellä oli, jotku ihme alepäivät VAIN TÄNÄÄN. Mun EI PITÄNYT shoppailla MUTTA kun mä näin tämän kyseisen Guessin laukun ja siitä alennus, NIIN pakkohan mun oli se ostaa! (Pakkohan ei ole kuin kuolla,mutta kyllä te ymmärrätte mitä mä tarkotan ;D)



 Tämä on uusi rakkauspakkaukseni ja sitä tulen käyttämään paljon mutta säästeliäästi, että se säilyy vaikka lapsenlapsille asti. Takaisin tullessani olin samalla hyvällä tuulella mutta mun omituinen fiilis jatkui edelleen. Istuin sängylleni,TV päälle ja läppäri syliin. Tuijotin kuin tyhjää telkkarin ruutua ja läppärin ruutua yhtäaikaa. Sit mä hokasin mikä mulla oli! I-K-Ä-V-Ä!!! ja oikein isolla ja monella huutomerkillä. Äidiltä olikin hänen asiakkaat kysellyt,että joko mulla olisi koti-ikävä. Silloin mä sanoin,että no ei vielä kun oon ollut vähän aikaa niin tää ajan pituus on yleensä loman pituinen. Tänään kuitenkin se iski ja kovaa iskikin. Haluan kertoa niille ihmisille,jotka tätä lukevat siellä koti Suomessa,että KAVERIT MULLA ON HIRVEE IKÄVÄ TEITÄ! Äiti ja Isi mulla on TEITÄKI IKÄVÄ! Noin,ne kaverit jotka tätä lukevat tietävät nyt kuinka paljon niitä kaipaan vaikka mä tykkään ollakin täällä ihan hirveästi!

Kun mä olin katsellut telkkari parisen tuntia ( koukutuin yhteen älyttömän typerään mutta hyvään tv-sarjaan :D X-Diarys) menin alas, koska maha murisi. Atrian mainoksen mukaan - hyvä ruoka,parempi mieli pitää kyllä paikkansa! Julia tuli alakertaan pelailemaan mun kanssa lautapelejä. Me oltiin siinä parit pelit ehditty pelaan niin Samuelkin ilmestyy paikalle pelaileen. Hups ja tik tak siinä vierähtikin pari tuntia!Meillä oli niin hauskaa. Siinä välissä Rosi oli työntänyt meidän nenän eteen jätskiannokset ja mä hyvillä mielein söin senkin. Onneks se oli tosi pieni! En aio kantaa siitä huonoa omatuntoa,koska olen ahkerasti lenkkeillyt ja syönyt niin terveellisesti joka päivä. Nyt mun suu on isolla hymyllä täällä toisella puolella ruutua :))))

Aion kuitenkin nauttia täysinrinnoin tästä loppuajasta ja mun tämän päivän synkistely johtui vain koti-ikävästä ja se huono fiilis mikä mulle tuli, oli ohimenevää :) Taidan tästä katsella elokuvan tai pelata mahjonkia,jonka löysin mun tietokoneeltani. Mennä nukkumaan ja käydä huomenna ehkä autokaupoilla :)

Heippa!

By:Biibii<3

6 kommenttia:

  1. Noni, täähän oli ihanan pirtsakka postaus!!:) kiva, et oot jo paremmalla mielellä! <3 ikävä on kamala tunne mut onneks aika auttaa, ja jäätelö ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah,joo!:D Oon tällänen herkkäsieluinen tytön tyllerö,joka tuntee kaikki tunteet vähän ylivoimakkaasti. Ikävä meni onneksi ohi ja mieli on eeeerritäin hyvä :) Se vanhanajan vaniliajäätelö olikin iha älyttömän hyvää ;)

      Poista
  2. Roosalla on ikävä Jonnaa<3

    VastaaPoista