sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Yarr yarr Sunnuntai!




Tänään on vain tavallinen työntäyteläinen Sunnuntai! Nyt mulla on tällänen 3 ja puolentunnin breikki ja illaksi tuonne kiireeseen takaisin. Ulkona on ihana auringon paiste,joten mä lähden lenkille! :) Mitään erityistä ja erikoista mun viikonlopussa tällä kertaa ei ole. Eilenkin oli samanlaiset tarinat kuin tältä päivältä. Olen lukenut monien blogeja viikonlopun ajan ja Twilightin viimeinen osa on ollut aika monen listalla. Mäkin oon odottanut sen ilmestymistä jo siitä lähtien kun Breaking Dawnin eka osa oli elokuvateattereissa. Saksassa kyseinen elokuva ilmestyy vasta 22.11 ja mulla kävi huono tsägä,sillä mä oon tiistain ja keskiviikon vapaalla ja juuri tuolloin torstaina olen töissä :/ Joten menee ensiviikkoon kun näen tuon elokuvan. Vähän siis olen kateellinen muille,siitä etten ole Suomessa juuri nyt näkemässä tuota elokuvaa,koska muuten olisin jo nähnyt sen ;D MUTTA ehkä mun odotus palkitaan sitten kun mä menen vihdoinkin katsomaan tuon elokuvan!Mä kuitenkin jatkan mun sunnuntaita tuonne auringonpaisteeseen!Mulla on jotenkin tosi hyvä mieli tänään vaikka mitään ihmeempiä ei ole tapahtunut :) Heh!

Mutta Iloista sunnuntaita kaikille!

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti