keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Fiiliksellä!

Mulla on aivan mahtava fiilis kun olen päässyt yli herkuttelu himoistani! Tänäänkin reippaan tunnin lenkin jälkeen oli niin hyvä olo,että mun ei edes tee mieli katsoakaan mitä herkkuja. Mun herkku on lenkin jälkeen banaani ja kivennäisvesi ja johan ne virkisti :)! Mulla on salainen tavoite,mutta en aio sitä paljastaa ;D SE motivoi mua aivan suunnattomasti tähän liikunnalliseen ja terveelliseen elämään!Hihihih. Toisena ihaaaanana asiana on se,että vaikka en päässytkään JLon keikalle ( mikä youtuben perusteella oli floppi) niin Rihanna tulee kesällä Suomeen!Wuhuu! Olin Rihannan ekalla keikalla parhaan ystäväni Sannun kanssa 2008 ja viime kesänä en päässyt, koska olin töissä ja koulu alko keikasta seuraavana päivänä, MUTTA nyt olemme jälleen päättäneet parhaan ystäväni Sannun kanssa mennä AGAIN keikalle :D! Aivan mahtavaa! Nyt on tuleviin talven kylmiin ja pimeisiin päiviin tiedossa mieltä lämmittävää tietoa :) Munhan suuret idolit on nimenomaan Jennifer Lopez ja Rihanna. Tänään tällänen lyhyt postaus,koska pitää mennä töihinkin aivan kohta. Huomenna jälleen tiedossa vapari,joten suuntaan Ulmiin ja vietän aikaa Rebecan kanssa.

Onko teillä idoleita :)? Kertokaa ketä ja minkälaisia :)!!!

Saksasta terveiset kaikille!

By:Biibii<3

4 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, mulla on kans menossa vieroitus herkuista ja tiukkaa tekee. Ostin pahimmassa himossa lakupatukan, ei oo onneksi niin paha juttu :D
    Mullakin on idoleita, tosin vähän erilaisia kuin sulla mutta se on ihanaa kun niitä ajatellessa tulee parempi olo :)

    VastaaPoista
  2. Joo!Mun herkut on vielä pahimmasta päästä,kaikki rasvanen,suolainen roskaruoka!Sipsit ja limut!:S iiiks.Nyt niitä ilman :) Ei lakupatukka oo niin paha ollenkaan :) Mun vinkki,ettei ainakaan nälässä kannata mennä kauppaan!Tai sitten toinen,ei kannata ikinä päästää itseään kiljuvaan nälkätilaan koska silloin helposti syö nopeaa ja epäterveellistä tai jotain karkkia. Mä pyrin syömään niin,ettei näläntunne ehdi tuleen.Syö hitaasti ja vähän kerralla :) Liikunnan jälkeen heti joku juotava jogurtti tai banaani ettei tule nälkä! Minkälaisia idoleita sulla on :)? Joo kun ajattelee JLota ja Rihannaakin niin mä ajattelen aina siinä kohtaa että kannattaako yks hamppari :D kun haluis näyttää samalta kun ne!

    VastaaPoista
  3. Mulla taas on suklaa, kirpeet karkit ja vanukkaat pahimpia :D Kiitos vinkeistä, mun tulee liian usein mentyä kauppaan nälkäisenä ja sitten sortuu ihan tyhmiin juttuihin :/
    Mä katon aina kalorimäärät, ja usein ne saakin mut kieltäytymään kaikesta roskasta :D Sit yritän tsempata, et jos annan periksi ja ostan karkkia, menee pinnistely hukkaan ja sortuu ens kerralla taas helpommin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suklaa on kans kerran kuussa väh. se mun pahe :D Tiedät varmasti mitä mä tarkoitan! Eipä mtn! Hyvä jos mun vinkit auttais :P Mulla on kans käynyt monesti kun on pitänyt nälkäisenä mennä ostamaan salaatti aineksia niin oon niiden lisäks ostanu hampparia,pastaa,limuu ja suklaata. Sit koskaan ei kannata ajatella,että no jos mä vaan tänään herkuttelen että huomisesta eteenpäin mä syön terveellisesti!Mulla ainakin siirtynyt monta päivää ja viikkoo :D Toi on kyllä niin totta..ja muutamien päivien pinnistelyjen jälkeen oikeesti helpottaa!Sit ku vaikka lenkille lähteminen on vaikeeta ja liikunta yleensä niin siihenkin kannattaa keksii omat motivaation lähteensä,hyvä musa? Mä kuuntelin tänään sexy bitchiä kun olin lenkillä ja mä ajattelin koko ajan että mä oon vielä kauemmin,vähä vielä ja vielä enemmän,sit mäki oon sexy bitch :D Sit ku on liikkunut ja kuluttanut kaloreita niin voi miettiä,että miks mä nyt sortuisin yhteen suklaapatukkaan kun se tarkottaa että oon ollu yhden tunnin reippaan lenkin sitten turhaan!

      Poista