tiistai 13. marraskuuta 2012

Hiki hatussa!

Tämä päivä oli mielenkiintoinen. Mun erikoistuminen on näihin päiviin,milloin ei periaatteessa tapahdu mitään mutta kuitenkin sitten tapahtuu paljon. Tuttu tunne?

Aamulla revin itseni sängystä ylös ja ruksit silmillä ja hiukset pystyssä kirjaimellisesti. Ei olis ollut kannattavaa ottaa kuvaa siitä, koska varmasti olisin pelästyttänyt enemmän kun lapsia muumien mörkö! Parin kahvikupillisen jälkeen sain kuitenkin itseäni energiaa ja hoidin mun aamutyöt kunnialla loppuun. Pääsin jopa jo 11 pois jes! Sain tietää lisäksi,että illasta on tulossa niin hiljainen,että mun ei tarvitse illalla mennä töihin. Se sopi mulle.

Mä lähdin reippailemaan polkupyörällä Sendeniin. Halusin mennä ostamaan hedelmiä,jogurttia ja purkkaa. Pienet ostokset ja piti olla pikainen pyöräreissu,jotta ehdin ennen pimeää juoksulenkille ja jumppaileen huoneeseeni. Halusin ajoissan nukkumaan myös univelat pois. Kaikki ei mennytkään AIVAN suunnitelmien mukaan ja tämä fiilis mulla ei ainakaan ollut aluks!

Nimittäin päätin lähteä Vanhan Sendenin kautta takaisin Aufheimiin. Mä eksyin! Kun olin suoraa tietä polkenut lukemattomat kilometrit palaan takaisin ja käännyt tienristeyksestä,josta kuvittelin,että mun olisi pitänyt kääntyä. Tätä reittiäkin menin 4 km suurinpiirtein pelkkää ylämäkeä ylöspäin,koska tienviitassa luki hittistettenstrasse ja mä olin kuullut sen jossain,joten maalaisjärjellä ajattelin,että se on lähellä aufheimia. Kun päädyn tien päähän,niin huomaan tienviitan jossa lukee takaisinpäin 4km Aufheim. Joo,o! Sitä tuhahdusten määrää kun oon polkenut kilometrejä kilometrien perään turhaan ja pelkojakin oli,että missä ihmeessä mä oon! TAKAISIN VAAN ja Sendenin keskustaan ja sieltä tuttua reittiä takas Aufheimeniin. Olin polkupyöräillyt 2,5h ja olin aivan hiestä märkä :D Eipä mua enää takaisin päästyä harmittanut kun oli niin hyvä kuntoilureissu tehty vaan pikemminkin nauratti mun "maalaisjärki" joka osoittautui kaikeksi muuksi :D

Tästä onkin hyvä jatkaa vielä iltajumpalla ja untenmaille,luulen että se unikin maistuu nyt mainiosti!

By:Biibii<3

2 kommenttia:

  1. Haha hupaisaa.... Mäkin eilen ilosesti menin balettitunnille ja hyppäsin ratikkaan, ku huomaan et se meni mun risteyksen ohi ! Sit jouduin kävelemään hirveen matkan kauheeta vauhtia etten myöhästyis, ja mikä parasta,, mulla oli ollu jo varmaan puoltuntii hervoton kusihätä... Se oli maailman tuskasin balettimatka !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Najah,se ei paljo naurattanut siinä tilanteessa olla eksyksissä,mutta hotelilla mua nauratti :D Tänään aamulla hymy hyyty taas kun mun paikat on vähä jumissa D: Voi ei,sit kun sulla on hirvee pissihätä niin se yltyy aina mitä lähemäpänä sä oo ovea ja vessaa.Ovella melkee tulee housuu :DDD

      Poista