maanantai 5. marraskuuta 2012

Ostosreissulla Sendenissä

Tänään piti herätä aikaisemmin kuin muina päivinä. Aaamupalan jälkeen aloitin työt mutta tänään ne loppu jo 12.00. Tulin mun huoneeseen ja tarkotus oli tsillaa hetki ja lähteä heti koko päiväksi Sendeniin tutkimaan paikkoja,kun aurinkokin paistoi. Ihan niin helpolla en kuitenkaan päässyt. Huomasin siinä sivu silmällä,että mun tärkeä lappu oli jäänyt kotiin vaikka mä sen aluks olin pakannut mukaan. Tuli soiteltua Suomeen ja takas ja Suomeen ja takas..eikä asia meinannu selvitä. Onneksi äiti riensi apuun vaikka myöhästyi töistään puolisen tuntia ja ilmoitti,että otan yhteyttä erääseen henkilöön sähköpostitse ja hän voi sitten tämän kyseisen lapun lähettää mulle Saksaan. Olihan siinä vierähtänyt jo pari tuntia ja olin itkenytkin silmät punaisiksi,turvoksiin jo melkein umpeen. En tiedä yhtään kuinka myöhään ne kaupatkaan on auki Saksassa, ei ainakaan niin myöhään kuin Helsingissä. Vesisadekin ilmestyi vielä mun päivääni pilaamaan.

Lähdin kuitenkin polkupyörällä kuin ferrari Sendeniin. Mun onneks ei satanutkaan vettä koko reissulla. Mielikin oli jo hyvä!Menin supermarket mulleriin ja se kauppa oli valtava. Ostin vain sitten tarvittavat jutut, enkä jaksanutkaan enään mennä kiertelemään, koska silmiin koski itkeminen. Raitis ilma teki kuitenkin hyvää ja oli kiva saada liikuntaa mutta vielä kivempi oli tulla sisälle lämpimään löhöilemään mun huoneeseen.Myöhemmin saatan mennä Rosien kanssa Neu-Ulmiin kun viedään Julia hip-hop tanssitunnille ja sitten onkin jo ruoka-aika.

Tässä kuvaa mitä ostin ja ei ole valhetta kun on ollut puhetta,että Saksassa on PALJON halvempaa kaikki ja se on muuten vaan niin totta! Varmaan normaalisti ois mennyt jtn 100 e Suomessa ja nyt ei mennyt todellakaan rahaa melkein mitään.


Yleensä mun äiti värjää mun hiukset,koska se on ammattilainen mutta koska toi hiusväri maksoi vain 4,95 e ja se ei edes ollut halvin tuote,niin ostin koska kampaajalle en täällä pääse. Hiuslakka oli 1,95 e.


Kuivan hiuksen öljy. Kampaamoissa tämä maksaa yleensä 40-50 euroa ja en ole uskaltanut laittaa niin paljon rahaa vain kokeillakseni toimiiko tollanen öljy. Näin tästä mainoksen telkkarissa ja bongasin sen kaupasta. Hinta oli 9,90 mutta se on paljon vähemmän kuin kampaamoissa ja nyt voin kokeilla toimiiko tuo.


Mä oon pitkän aikaa käyttänyt kertakäyttöisiä teriä, koska en oo ton venuksen teriä viittinyt ostaa, kun hinta on jtn 15 euroo paketti vähintään. Olin aivan shokissa kun normaalisti toi itse sheiveri maksais saman verran niin sen hinta olikin vaan 5,95! sielläkin on kuitenkin kaks terää mukana ja toi on paljon turvallisempi mun herkälle iholle kun ne kertakäyttöset,jotka tekee haavoja! Sheivaukseen sopiva geelikin oli vain 2 euroa!


Deodorantin ostin myös koska vanha oli ihan lopussa ja se jäi Suomeen. Rexona oli 1,75 joten ei hirveesti edullisempi kuin Suomessa,mutta toi kestää pitkään.


Nivean kasvovoide on mun mielestä ollut tosi hyvä ja pitkään mulla käytössä. Sekin oli ihanaaa mutta totta 2,95 elikä myös puolet halvempi kuin Suomessa! Mun oli pakko ostaa toi koska mun naama on alkanut kesimään kuivuuttaan :S IIK! En tiedä johtuuko se, tosta erilaisesta vedestä vai mistä. Tai yksinkertaisesti talvi tekee tuloaan.


Ostin vielä vähän välipalaa/ iltapalaa. Nam nam :) 1,95 e :)


Tähän mä rakastuin! Mango Meloni purkkaa NAM! Niin paljon eri makuja kuin Suomessa,että varmasti raahaan mukanani :D


Ostin valmiiksi suklaata ja cokis zeroa jos mun tulee mieli herkutella. :) 0.75e oli suklaa ja limu 0.49 :)

Hygienia kun on mulle tärkeää niin nuo oli ensimmäisenä hommattava mun ulkoiseen hyvinvointiin :) Eikä se tietenkään oo kiva kun iho on kuiva ja tulee kymmenen sentin haava vasempaan käsivarteen kuten mulla eilen kävi :D verta vaan valu ja se oli kuivunut mun käteen enkä mä ollut tuntenut mitään. Näytti aika rumalta. Pitkän työpäivän jälkeen on myös kiva olla fresh ja ei olla haisunäätä seuraavana päivänä TAI työpäivän aikana! :)

Tosi mukavaa viikon alkua terveisinä Saksasta koti-Suomeen kaikille! :)

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti