tiistai 27. marraskuuta 2012

Vihdoinkin!




Vihdoinkin oli mun vuoro nähdä Twilight Breaking Dawn 2! Muut ovatkin jo aika päiviä sitten käyneet katsomassa tuon kauan odotetun viimeisen elokuvan mutta mä pääsin näkemään sen täällä Saksan päässä tänään. Elokuvalipun hinta 5e ja herkkujakaan en ostanut ;) vain 0,3l pepsi max jano juomaksi. Olen ylpeä itsestäni. Tämä kauan odotettu elokuva ylitti jopa mun odotukseni. Oli aivan loistava lopetus, vaikka myönnetään,että jouduin lankaan siinä kohtaa kun Alice näytti tulevaisuuden näyn ja luulinkin,että sillä hetkellä ne taisteli oikeasti. Pari tippaakin taisi vierähtää parin hyvän tyypin päiden revittäessä irti mutta lopulta kaikki menikin loistavasti! Olin niin täpinöissä vielä elokuvan loputtuakin,että mä en meinannu saada peppuu irti penkistä :D

Leffan päätyttyä mulla olikin pari tuntia kulutettava aikaa bussin lähtöön. Suuntasin näille Saksan toisiksi upeimmille Joulumarkkinoille. Aivan älyttömän upeat! Niin suuret markkinat ja niin paljon ihailtavaa,että päätinkin tehdä siitä kokonaan oman postauksen tänne,joten en tänään ottanut kuvia koska menenkin ihailemaan ajan kanssa uudelleen joulumarkkinoita ja ehkä kaappaamaan muutamia joulujuttuja matkaani samalla. :) Mielettömät ovat kuitenkin,että siinä vähän teillekin jotain odotettavaa ;)

Matkani jatkui tähän mun vakkari ravintolaan JÄLLEEN. Edelleenkin silmäilin ravintolan nimeä mutta ikkunoissa ja ravintolan ulkopuolella ei lue ravintolan nimeä. Silti sain nimen tietooni ;) Ovesta astuttuani sisälle tuttu italialais-saksalainen henkilökunta jo siellä tervehteli hymysuin ja istuuduin mun vakkaripaikalle. Tilasin siinä sitten pikku nälkään tomaattikeiton ( etten vaan sorru kaupan kautta ostamaan mitään epäterveellisyyksiä) ja ainoan nautinnon itselleni soin ja tilasin lasin valkoviiniä Pinot Grigiota.



Istuskellessani omalla paikallani tarjoilija poitsut tiirailivat koko ajan minun suuntaani ja jotain naureskelivat. En kuullut mitä he keskustelivat mutta alkoi siinä itseänikin hymyilyttää ja melkein poltin suuni tähän maittavaan tomaattikeittoon :D Keittoni syötyä toinen tarjoilija pojista haki astian pois ja kehuskelin kuinka hyvää oli. Jäin siihen vielä nauttimaan lasillisen viiniäni loppuun,koska oli yli tunti aikaa ennen kuin bussi lähtisi ja ei olisi kiva odotella sitä ulkosalla. Siemaillessani viiniä huomasin poikien jotain touhuavan tiskillä ja raapustelevan ylös jotain. Samalla loivat silmää ja hymyä mun suuntaan. Mulla vähän kävikin mielessä seuraava...


Pyysin laskun ja ei tämä kyseinen tarjoilija poika joka oli tarjoillut minulle koko illan tullut tuomaan laskua. Kuitista kuitenkin huomasin ravintolan nimen La Stradina. Huomatkaa kuitin oikeassa reunassa oleva nuoli kääntöpuolelle...



Tarjoilija poika sanoi,että tuo toinen haluaisi minun numeroni! Sitähän ne olivat hihitelleet ja raapustelleet kuten mä arvelinkin. Sanoin etten muista mun saksalaista numeroani ulkoa. Annoin kuitenkin sähköposti osoitteeni. Ensimmäisenä tässä postausta kirjoittaessani mä kävin tsiigaamassa heti sähköpostini ja vielä ei ollut mitään tullut! Hahhah,kylläpä mua huvitti koko bussi matka takaisin Rösslelle. Tällästä mulle ei olekaan sattunut aikaisemmin :D

Taidanpa tässä otettuna ladyna levätä hetki ja sitten nukkumaan,jotta jaksaa taas aamusta iltaan painaa töitä!

By:Biibii<3

6 kommenttia:

  1. Voi vitsi mikä itsehillintä sulla!!:D oon ihan varma, että seuraavan kerran ku meen itse leffaan, niin on pakko ostaa ees muutama nami!!:D hahaa, ihana toi puhelinnumero-juttu, toivottavasti se poika ottaa yhteyttä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku mä alkuks mietin,että ei se mitään haittaa jos mä nyt otan popcornii mutta sitten mä muistin sen jutun siitä lehdestä,että popcornikin leffateatterissa on tapasyömistä ja sit mietin että jos mä annan itseni kerran repsahtaa niin mä repsahdan uudelleenkin!Ja joka aamu on nyt paino menny alaspäin :)

      Poista
  2. Eeeikääää vähän ihana toi puhelinnumerojuttu!!!!! <3 kerro si laittoko viestiä :P spostiin siis :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annoin mä myös mun suomalaisen numeronkin :D Vielä ei oo ainakaa mtn tullu,haha :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Hihih!:) Taisi poika soitella mulle yks pvä ollessani bussissa,mutta en uskaltanut vastata :D

      Poista