perjantai 16. marraskuuta 2012

Love at first sight!

Mä kerroinkin viime viikolla eräässä postauksessa,että olin käynyt kaverini Tinan kanssa Ulmissa etsimässä hänelle työkenkiä ja käytiin ihanassa kahvilassa. Kyseisessä kahvilassa Tina tilas mun puolesta tarjoilijalta,olin vähän ujo! Tarjoilija oli ihan kivan söpö ;) Tarjoilija luuli,etten osaa saksaa koska Tina tilasi puolestani. Hän alkoi kyselemään Tinalta kaikkea minusta.Mä aloin punastua ja lopulta mä vaan räjähdin nauramaan! Sen jälkeen tarjoilija poika vähän nolona kysyi,että ymmärtääkö hän saksaa. Mä vastasin nauraen, että joo kaiken :D Tänään ollessani yksinäni muuten vain kuluttamassa aikaa Ulmissa,kävin kyseisessä kahvilassa kahvilla. Harmikseni tämä ihana tarjoilija ei ollutkaan paikalla mutta siellä toinen tarjoilija poika. Hän hymyili koko ajan kassan takaa niin etten pystynyt keskittymään kahvini juontiin. Viereisen asiakkaan salaatinkin hän vahingossa toi minulle :D Hehheh.Olen heistä mielenkiintoinen asiakas koska en ole saksalainen.Pidän kuitenkin kahvilan ilmapiiristä ja tarjoiluista,ettei se tarjoilijapoika ole vain syy mennä sinne ja sanoa että siitä tuli minun kantapaikkani!:D Vai oisko sittenkin se syy?

Love at first sight-ei kuitenkaan tarkoita tätä tarinaa vaan mun unelma pipoa,jonka ostin tänään! Löysin sen jo viime viikolla Galeri Kaufhofista mutta jätin sen vielä sinne turvaan. EN kuitenkaan voinut olla ajattelematta uutta ihastustani ja ostin sen tänään!Johan se illasta olikin sitten minun päätäni lämmittämässä ja ilostuttamassa minua vaikka vielä sitä vältämättä tarvitsisi näissä sääolosuhteissa käyttää. Tässä kuitenkin kuvaa MINUN unelma pipostani joka pitkän etsinnän jälkeen vei minun sydämeni!<3






Kävimme illastamassa oikein ravintolassa koko perheen voimin! Pelattiin scwarze peteriä eli mustaa pekkaa Samuelin ja Julian kanssa kun odottelimme ruokaa!Me perheen lapset:D Alkoikin jo väsyttää ihana pasta carbonara ja aikainen herätys,joten nyt menen tyytyväisenä nukkumaan,että jaksaa aamusta polttamaas pasta kalorit lenkillä pois ja aloittamaan työt klo.11.00 Muille hauskaa viikonlopun alkua ja älkää juoko liikaa,ettei ole paha olo ;)

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti