keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Day with me

Mä päätin tehdä postauksen ihan mun tavallisesta vapaapäivästä,joka tietenkin on aivan erilainen täällä Saksassa kuin Suomessa. Mitään erityisiä suunnitelmia ei ollut,mutta ajattelin vain lähteä Ulmiin kahville ja kenties lounaalle. Suunnitelmat kuitenkin elävät kuten mulla kävi tämän päivän kanssa. Eiliset nukkumiseni sekottivat hieman nukahtamista ja menin nukkuun tosi myöhään,joten heräsinkin vasta yhdeltätoista. Ensimmäiseksi suihkuun ja banaani. Menin laittautumatta syömään puoli 12 ruoan alas. Takaisin tullessani odotin,että hiukseni kuivuvat ja lueskelin muiden blogeja! Ensimmäisenä minä meikkasin.



Toinen vaihe oli hiustenlaitto. Halusin tehdä nopeat,loivat ja tarkoituksella vähän sekaiset kiharat itselleni.



Suoristusrauta on nopea lämpiään ja sillä saa kätevästi myös sellaiset kiharat, jotka halusin. Apuna käytän hiusharjaa,kampaa ja viimeistelen hiuslakalla. Näihin hiuksiin meni 10 minuuttia :)




Ulkona oli kylmä ilma,joten tietenkin halusin pukea mukavaa ja lämmintä päälle, jotka kuitenkin on sievät kun ravintolaan menee istumaan kahville.




Valkoinen lämmin neule on ihana mustien housujen kanssa. Asusteeksi tosin laitoin vain kultaisen kellon ja sormukset. Tässä kohtaa mä huomasin,että kohta lähtee bussi ja nappasin mun mustan laukun ja heitin punaiset mount everestin takkini päälleni ja pysäkille.



Odoteltuani napit korvilla 20 minuuttia bussia mä totesin,ettei se tulekaan. Nielaisin karvaan pettymykseni lähteä Ulmiin ja kävelin takaisin Rössleen mutta en mennytkään huoneeseeni. Silmäilin siinä sanomalehteä kun mun housti Rainer kertoi,että tänään juu on kyllä kaupat auki mutta esim. koulut on suljettu ja jotkut ihmiset on vapaalla koska on joku juhlapyhäpäivä. Sen takia bussitkaan ei kulje normaalisti. Hyvä etten mennyt,olis siinä Suomen tyttö vähän ollu hymy hyydyksissä, jos en ois tiennyt miten pääsen pois Ulmista. Rosi toi mulle voileivän ja sitten mä kuuntelinkin jo Julian ja Annikan kouluesitelmää pesukarhuista :D



Tämän jälkeen mä ihastelin hotellin Winter Gartenissa olevia joulukoristeita. Kaikki on käsintehtyjä ja Rosin itsetekemiä upeita joulukoristeita ja kransseja. Tuli heti niin ihanan lämmin joulufiilis! Nyt mä vasta odotankin Ulmin joulumarkkinoita,jotka on Saksan toisiks upeimmat!






Kaiken tämän ihastelun jälkeen Samuel halusi,että mä jälleen tenttaan siltä englannin sanoja. Sitten se juoksi äkkiä yläkertaan hakemaan lautapelit ja me pelailtiin kahdestaan 10 peliä josta mä voitin vaan yhden kerran :D

 Mä sorruin syömään Hawai Toustin tämän jälkeen,koska oli ihan hirvee nälkä! EN aio kantaa huonoa omaatuntoa koska välillä saa herkutella :) Tulin heti ylös kirjottelemaan tänne teille mun päivästäni ja kello näyttää olevan Saksan aikaa kymmentä vaille yhdeksän. Huomenna taas töitä mutta nekin alkaa vasta kahdelta. Herään kuitenkin ajoissa aamusta aamupalalle ja lenkkeilemään ( toustit pois,ehkä se vähä kaivertaa mieltä ;D) Aina ei suunnitelmat pidä mutta silti voi olla todella kiva päivä! Lapset piristää kummasti päivää ja aika menee silmissä heidän kanssa temmeltäessä. Myönnettäköön,että taisi mun sisältäkin se pikkuinen lapsi tänään löytyä kun näpersin noita joulukransseja Rosin kanssa ja pelailin Samuelin kanssa. "Noch mal,noch mal,noch mal..?" Samuel kysy silmät kirkkaina ja uudestaanhan sitä mentiin :D

Mitä piditte mun postauksesta :)? Päivä mun kanssani ei ihan ollut se mitä suunnittelin mutta olisko kiinnostusta uudestaan tälläiseen postaukseen?

By:Biibii<3

6 kommenttia:

  1. Kaunis Jonna<3 Sulle sopii kiharat kyllä niin älyhyvin!

    VastaaPoista
  2. Tää oli kiva postaus!! Tee ihmeessä toistekkin :) Ja jos joskus viittit, niin tee postaus, missä neuvotaan kuinka noi 10min kiharat tehdään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihanaa kun tykkäsit! Tulin heti niin happy! :) Kiva saada postaus ideoita,joten tulee toteutukseen!!!!

      Poista
  3. Tosi kivoja tälläset postaukset :) Ihania nuo joulujututkin mitä näkyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mustakin oli tosi kiva tehdä tätä postausta! Tarkotus on jossain vaiheessa tehdä pelkästään joulupostauskin,koska täällä Saksassa on mitä ihanempia joulukoristeita ja joulujuttuja :)) Haluan että muutkin näkee!

      Poista