sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Päivät vähenevät..

Kauheeta kun en oo yhtään ehtinyt tulla tekeen postausta!:( Joka päivä tehnyt mieli mutta ei vain ole ehtinyt. Lähtöpäivä lähenee ja syyslomalla oli pakko hoitaa asioita töiden rinnalla. Mun syysloma viikko on tosiaan ollu aika menevä. Maanantai ja tiistai meni hoidellessa asioita ja samalla näin mun kavereita. Lääkäristä oon saanut hommattua reseptit lääkkeisiin, koska nehän täytyy reseptilääkkeistä olla mukana. Kaiken kattavan matkavakuutuksen hain turvalta, joka on kolmelle kuukaudelle. Rentoutuakin ehti keskiviikkona mutta kaverini Julian kanssa tuli extempore lähdettyä viettämään pikkulauantaita! :) Kivaa oli! Torstaina oli töitä ja mä munasin siellä kyllä kaiken :D onneks pomo vaan nauro! Mun passi tuli perjantaina ja tuli hieman kiire noutaa se kun olin jo ehtinyt sopimaan,että näen Darian ja Roosan stadissa. Alhaalla komeilee mun passi :)



Ehdin kuitenkin niin tsägällä stadiin näkeen Roosaa ja Dariaa. Meidän piti mennä 15.30 näytökseen katsomaan Step Up 4 Revolution 3D mutta ei saatu lippuja. Otettiin sitten liput  18.00 näytökseen.


 Käytiin Kampin I love Foodissa syömässä, koska Daria rakastaa rullakebabia yli kaiken :D Mä otin sitten valkosipuli perunoita ja kebabia. Kun meidän kolmen romanttinen illallinen oli ohi, lähdettiin vielä kahville juoruilemaan. Sitten olikin aika lähteä ostamaan leffaeväitä ja katsomaan kauan odotettua elokuvaa!




                                                                 Kuvassa Daria


                                                            Roosa, minä ja Daria

Leffa oli tosi hyvä! Suosittelen kaikkia menemään katsomaan, joita kiinnostaa tanssiminen ja pieni romantiikka ;) Meille tuli hirvee biletys fiilis tosta leffasta! Musa oli hyvää ja vaikka meidän oli tarkotus viettää rauhallinen perjantai-ilta, niin meille tuli kiire Alkoon! Katottiin,että meilllä on 12 minuuttii aikaa kävellä tennispalatsilta kohti Kampin alkoa ja ehdittiin. Roosa lähti siitä käymään kotonaan Espoossa ja me Darian kanssa mentiin metroon myös kotiin. Myöhemmin Roosa ja Daria tuli mun luo,jossa me laittauduttiin ja drinksuteltiin. Ilma oli sateinen, joten mä en voinu laittaa oikein kivasti mun hiuksia, mikä harmitti. Mutta vähän kuvaa mitä laitoin päälle perjantaina :)






Musta mekko Terranova Viro, Mustat legginsit Vero Moda, Pinkki käsilaukku Next Lontoo ja Pinkit kengät Primark Lontoo

Lopultahan meidän kuvamateriaali oli taas biletyksen keskellä tätä :D


Roosa lakkaa bussimatkalla kynsiään :D


Kaunis Dariaseni :)

Me mentiin eka Namuun, mutta siellä ei ollut ketään niin lähdettiin katsomaan olisiko Tigerissa ketään. No ei ollut,ei edes VIP puolella. Suuntasimme taas Namuun ja oltiin siellä aikamme. Hauskaa meillä kolmistaankin oli :D mutta oli aika lähteä kotiin, koska mulla oli seuraavana päivänä 13.15 töitä. Tänäänkin mulla on töitä, mutta oon pessy pyykkiä ja tiskaillu :) Unohdinpa pyykit pesutupaan tunniksi niin piti juosta hakeen ne ja kiiressä jätin sormet oven väliin :( auts! Takas tullessa ihmettelin vaan kun mun käsi on märkä ja sit tajusin kattoo,että mulla vuotaa ihan juoksemalla verta! Yhyy,laastarilla teipaten ja töihin.

Koettakaa te jotkut parantua darrasta ja toisille oikein ihanaa ja rentouttavaa sunnuntai lepopäivää :) Tää tyttö lähtee töihin.

By: Biibii<3

2 kommenttia: