keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Uusi maa,uudet kujeet!

Aamulla oli herätys 4.30 mutta en mä saanut nukuttua kun pari tuntia jännityksen takia. Olin niin innoissani kun tajusin, että tämä on se päivä! :) Äiti ja iskä haki mut lentokentälle 5.30.

Lentokentälle tuli myös mun kaveri Roosa mukaan. Mun piti ottaa lentokentällä postaukseen kuvia mutta siinä tunteiden myllerryksessä kaikki unohtu. Roosa oli tehnyt mulle kirjan. Sinne oli leikattu kuluneelta vuodelta kuvia meistä ja kirjoitettu tarinoita meidän kommelluksista. Päätin lukea sen lentokoneessa,kun ajattelin että mun aika kuluis nopeammin :D

  Tämä näkymä oli heti kun lentokone oli noussut ja se oli aivan upea! Joten ihastelin hetken auringon nousua ja aloin lukemaan Roosan antamaa kirjaa. Itkuhan siinä nauraessa myös vierähti! Tää tunne herkkyys johtui siitä,että olen oikeasti tosi herkkä ihminen ja koska mulla oli jännityksen takia univelkaa. Onneks kukaan komea bratwursti ei nähnyt tätä. :D Ja selvennystä tähän bratwursti asiaan.

Meillä oli koulussa ollut tiistaina vähän vitsin heittoa väsyneenä Roosan ja Iiriksen kanssa. Iiris on karibia fani ja tykkää tummista miehistä,karibilaisista. Niiden pitää olla pitkiä ja laihoja ( joskus jopa rastafareja :D) Mä kutsun niitä Jambo Mamboiksi. Mä aina yritän ehdotella eri mies vaihtoehtoja Iirikselle mutta edellisellä oli sormus ja lapsia. Tämän selvitti meidän huippu miespuolinen maikka :D Minä taas pidän saksalaisista miehistä, joiden lempinimi on sitten bratwursti ja tämänkin huippulaadukkaan lempinimen olen minä keksinyt ja antanut. Meillä on myös aika usein puhetta meidän future husbendeista, joten ihan hyvä ,ettei mun puoli täydellä lennolla ollut komeita nuoria saksalaisia miehiä näkemässä mun vuodatusta :D

  Tässä näkymää kun alettiin laskeutua Muncheniin :)

Mun houst/työnantaja Rainer tuli hakemaan mut munchenin lentokentältä. Ajettiin autobahnilla 180 ja tuli kyllä huomattua tuolla pikku kyläteillä,että saksalaiset hurjastelee ja on aika kreisejä ajamaan :D Kuten Rainer itsekin sanoi, että heillä on aina kiire mukamas. Päästyämme tänne hotellille näin mun huoneen. Ei terve,että tää on iso ja ihana! Ja tää koko hotelli on juuri sellanen ja vielä ihanempi idyllinen majatalo hotelli. Heti ku mä näin tän mun kahden hengen huoneen,niin aloin jo miettiin,että voisinkohan mä jäädä tänne loppuelämäkseni :D Sain oman avaimen ja saan liikkua vapaasti kellonympäri.

Lounaalla söin perunaa,kasviksia ja lihakastiketta.Oli todella hyvää. Ne tekevät kaikki alusta loppuun itse eikä käytä lainkaan valmiita aineksia täällä. Ruoan maku oli ensiluokkainen. Nytki mulla on nälkä ja täällä kello on seitsemän,tunnin jäljessä Suomesta.Mulle sanottiin että menen vaan keittiöön ilmoittamaan kun on nälkä mutta mä en kehtaa.Ne on niin ystävällisiä ja saan niin paljon,että jotenki mua vaan hävettää hyväksi käyttää. Ehkä kun pääsen talon tavoilla uskallan mennä pyytämään ruokaa :D kun kauppa on kilsan päässä enkä mä sinne VIELÄ osaa mennä.

Nyt jatkan kartan opiskelua ja sanojen lukua!Lauantaina alkaa työt ja alkaa pelkkä saksankielen käyttö!Pitää prepata itteeni! hehe. Mutta Guten Nacht Suomeen päin, kun olette menossa nukkumaan. Mä yritän uskaltautua pyytää ruokaa :D

By:Biibii<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti