keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Pikku Lauantai?

Tuli vähän kiire tänään kouluun ku käynnistyin, jotenkin hitaammin kuin yleensä tähän päivään. Ainakin puolet aivoista jäi himaan kun mä tallustelin koululle päin popittaen ipodia perinteikkäästi niin kovaa, että se jumputus tuntu hiuksissa asti. Onneks meillä oli englantia, koska mä tykkään kielistä ja odotankin innolla meidän venäjän kurssin alkamista. Sateinen syyspäivä muuttui aurinkoiseksi ja mun tarkoitus oli käydä koulun jälkeen nopeesti himassa syömässä mutta tuhisin sitten sikeässä unessa muutaman tunnin. Kyllä mua otti herätessä päähän kun piti tehdä koulujuttuja ja käydä ennen sitä kuvailemassa. Onneks en kuitenkaan missannut salkkareita vaan heräsin juuri 10 minuuttia ennen niiden alkamista :D ( Eläämääkin tärkeempää?joojoo) Totesinpa tänään jälleen hiuksistani.Ne ei yksinkertaisesti pysy suorina. Mun hiustenlaatu on todella ohutta mutta mulla on paljon hiuksia eli paksut hiukset ja tosi sellaset karvaset :D luonnonkiharat hiukset. Oikein sähäkkää kiharaa onkin jos hiuksilleni en tekisi mitään,mutta silti tuntuu et mun hiukset näyttää aina niin, etten olisi tehnyt mitään kun ei ne pysy kauaa hienona. Onkohan kenelläkään toisella samaa ongelmaa? :( Kateellisena täytyy kyllä aina katsoa ihmisten hiuksia kun ne pysyvät suorana.
Tässä kuvaa tämän päivän asusta.

Valkoinen neule Vero Moda ja mustat farkut Only


Mun oli pakko ottaa kuvaa myös polusta mistä kävelen kotiin. Se oli niin ihanan näkönen :P Näytän sen teillekin.





By: Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti