maanantai 29. lokakuuta 2012

Deutschland!

Mulla oli tänään viimeinen työpäivä! Tutut asiakkaat toivottivat hyvää matkaa. Mua jännittää nyt just niin paljon,että mun tuli koko päivän verta nenästä ja mulla oli perhosia vatsassa. Ruoka ei oikeen maistunut koko päivänä,mutta sitten 9 aikaa mulla oli vihdoin nälkä. Mä oon pienestä asti ollut sellanen, että mua on aina kivat asiat jännittänyt iha sikana. Saatoin lapsena pakata kahtakin viikkoa aikaisemmin jännityksen lievittämiseksi vaikka olisimme lähteneetkin vain parin päivän matkalle.En saa jännityksen vuoksi myöskään nukuttua. Onko kukaan samanlainen kuin minä? Onko teillä kenties mulle jotain vinkkejä lievittää jännitystiloja?

Tulin ihan viistoista minuuttia sitten töistä kotiin ja nyt katson vielä katsomosta salatut elämät ja menen nukkumaan. Saankohan nukuttua? Toisaalta univelka huomiselle ei haittaa kovastikaan kun koulun jälkeen tuun kotiin tekemään loppu pakkaamisen ja ajoissa nukkumaan. Herätys onkin sitten 04.30 keskiviikko aamuna ja lähtö lentokentälle 5.30 :) 

Nyt katsonkin ne salatut elämät :D Hyvää yötä kaikille!

By: Biibii<3

2 kommenttia:

  1. Minä minä minä!!! Mä Jännitän niin pirusti!!!!! Jos oon lähös reissuu, ni turha luulo et saisin untA ku jännittää! Luet tän sit saksas

    VastaaPoista
  2. No hyvä etten oo mikään luonnonoikku!!!Enpäs nukkunut edellis yönäkä ja lentokoneessa vielä itkee pillitin niin et silmii snadisti väsyttää nyt :D mutta täällä sitä ollaan.!!!!

    VastaaPoista