tiistai 2. lokakuuta 2012

Huonoa tuuria tai hajamielisyyttä?

Aloin miettiin,että olenko oikeesti tosi hajamielinen vai onko mulla nyt vaan huonoa tuuria. Pari päivää sitten kun mun lamppu eteisessä oli vielä pimeänä ( oli muuten ainaki 4 kuukautta pimeänä ihan laiskuuden vuoksi :D) mä laitoin nilkkurit jalkaan ja lähdin ulos. Pari tuntia tuli käveltyä enkä huomannut kävellessä mitään outoa. Kaverin kanssa lähtiessä takaisin mun kämpille tajuttiin,että mulla on ollu molemmissa jaloissa eri kengät! Toisessa kiilakorko ja toisessa tavallinen korko. Saatiin hyvät naurut mutta kyllä mua hävettikin.Naama punasena tuli pikkusen ripeästi käveltyä kotia kohtikin. Lähdinkö liian kiireellä vai voisko syyttää pimeätä eteistä iltahämärässä? Tietenkin mieluummin vois syyttää pimeää lamppua ja samalla omaa laiskuutta ;) NO,ei tässä huonolta tuurilta tai siltä hajamielisyydeltä vältytty. Koulupäivä oli tänään taas mukavan lyhyt. Olimme opaspalveluita harjoittelemassa koulun ulkopuolella. Kaunis aurinkoinen ilma ja silti päätin tulla löhöämään kotiin ja katsoon leffaa ennen töitä. Asetin 6 tyynyä ja mukavasti niiden sekaan makoilemaan sohvalle.Tallentelen tosi usein elokuvia digiboxiini,joita tietenkin on tosi kiva katsella kun on koti-ilta. Laitoin erään tallentamani elokuvan päälle ja alkutekstien aikana haen vähän kuumaa teetä itselleni ja kuuntelen että joku puhuu suomea vielä. Ajattelin tietenkin että mainoksiahan ne. Istuuduin mukavasti ja katsoin että elokuva oli jo alkanut. Sitten, voihan hävityksen kaupunki! Sieltä kuuluu katkonainen robotti ääni, joka lukee mun leffan tekstitykset! Oli pakko sammuttaa koko elokuva ja testata joka tv-kanava läpi kuuluuko samaista ääntä. No kyllähän se kuului. Aloin etsiä asetuksia ja jotenkin kummallisesti olen osannut söhlää telkkarista tälläsen toiminnon päälle! Kukaan ei tiedäkään kuinka salaman nopeasti tuo asetus lähti pois käytöstä :D

Nyt tosiaan mietin onko tämä huonoa tuuria vai hajamielisyyttä? Noh,sitä voin miettiä loppupäivän töissä jos on hiljaista..mutta leffa jäi todellakin katsomatta. Tässä vielä päivän kuva tästä törttöilevästä neitokaisesta :D


By: Biibii<3


2 kommenttia:

  1. Se kenkäjuttu oli kyllä ihan huippu! :--DD Mutta laitetaan sen pimeyden piikkiin, sillä olihan ne kengät muutenkin niin saman näköiset, jopa päivänvalossa :-)

    VastaaPoista
  2. Hahhah!Joo pikkusen sain nauraa :D kumpikaa meistä ei ees huomannu mitään. Mutta kuvitteleppa vielä lisäks toi mun robotti ääni moka :D siin ei eka naurattanu mut nyt naurattaa!

    VastaaPoista