tiistai 4. joulukuuta 2012

Weinachtsmarkt! Joulutori!

Mä oon pitänyt nyt hiljaisuutta viime päivät blogin puolelle,koska olen yksinkertaisesti tehnyt pelkästään töitä ja yrittänyt ehtiä jossain välissä saada unta. Mulla on 8 päivän työputki juuri menossa ja viime viikollakin oli vain yksi vapaapäivä. Huomenna ja torstaina koettaa vapaapäivät ja mun kroppa tarvitseekin niitä juuri tällä hetkellä. Sunnuntaina lähdin Bleher perheen ja 5 hollantilaisen kanssa töiden päätyttyä joulutorille. Tämä oli mun kolmas kerta mutta pimeässä ja lumisessa ympäristössä oli tunnelma siellä aivan erilainen. Mulla valitettavasti loppui kameran akku kesken mutta toivottavasti nämä kuvat riittävät kertomaan joulumarkkinoista :)







Ihastuin tähän seimeen! Oikeat eläimet ja ihmisen kokoiset Maria ja Josef<3











Gluhwein,eli kuin glögi mutta tuo sisälsi pikkusen alkoholia. Sain pitää tuon söpön mukin itelläni :)





Paljon oli kaikkea muutakin vielä joulumarkkinoilla. Ruokaa ja juomaa,herkkua ja vaikka mitä. Itse en ole VIELÄ ostanut mitään tuoltamarkkinoilta. Glögiä tuli juotua :) Olen ihastellut vasta kaikkea mitä sieltä löytyy,sillä kaikki on käsityötä.

Mulla on vielä iltatöitä ja koska nukuin vain muutaman tunnin viime yönä ja piti aamusta tehdä töitä,niin taidankin ottaa päikkärit,että jaksaa treenata vielä ennen töitä :)

By:Biibii<3

2 kommenttia:

  1. Huh, onpas sulla pitkä työputki. Varmasti tulee vapaat tarpeeseen :)

    Ihania tunnelmia tuolla joulutorilla!

    VastaaPoista
  2. Niin on ja kun tunti määräkin on ollut väh 10 h joka päivä :/ oon meinannu hakata joka aamu päätä seinään kun on ollu jo niin burn out fiilis! Hölmöltä tuntuu sanoa mutta huomenna kun pääsee syömään rauhassa niin se on mulle jo ihanaa :) Eikö olekin! Siellä oli paljon ihania kojuja,että harmittaa että akku loppui pelistä liian aikaisin :/

    VastaaPoista