torstai 27. joulukuuta 2012



Hyvää joulua vielä kaikille,näin jälkikäteen ja välipäivinä! Sunnuntai aamuna mut täytti jännitys kuten pikkulapsen. 12.00 lähdettiin ajamaan kohti muncheniä varmuuden vuoksi jos on ruuhkaa teillä. Herra Bleher Senior vei mut lentokentälle ja mukaan tuli hyvästelemään lapset Julia ja Samuel. Jouduin odottamaan 2 ja puoli tuntia tekemättä mitään tavaroiden kanssa,ennenkuin pääsin lähtöselvitykseen. Onneksi kiloni eivät ylittyneet ;) Tämän jälkeen 2 tuntia odotin,että pääsen lentokoneeseen. Olin 22.00 Suomen aikaa Helsinki-Vantaan lentokentällä ja äiti ja isä oli vastassa! Luulin,että nukun koko automatkan mutta mä puhua pulputin kuulumisia Saksasta,että oltiinki hujahduksessa perillä. Nukkumaan päästiin kaikki vasta 3 aikaan aamuyöllä kun juttu luisti äidin kanssa.

Jouluaatto olikin ihana!Pyysin äidin herättämään minut aikaisin aamusta vaikka unet jäivät lyhyeksi,jotta pääsen perinteiselle aamupalalle ja näkemään lastenohjelmat ja joulurauhan julistuksen telkkarista. En myöskään malttanut odottaa,että annan vanhemmilleni Saksasta ostetut joululahjat ja hienon kortin. Kortti oli murheekseni kadonnut laukustani ja se ei ollut tippunut tai unohtunut,sillä olin varmistanut niin hyvin,että kaikki on mukana. Päivänohjelmaan kuului myös aattosaunominen,joka oli ihanaa<3 Lähdimme kyläilemään mummilleni ja tämän jälkeen tulimme kotiin nauttimaan jouluruoista!






Mun vatsa oli niin täynnä ton lautasellisen jälkeen!Paisuin varmasti tuplasti ne kilot takaisin,jotka sain Saksassa pois :D Alunperinhän mun piti olla Saksassa joulu ja äidin piti yllättää lähettämällä jotain pientä mun iloksi Suomeen. Nuo keksit äiti oli minulle tehnyt sinne<3 Vooi,itku melkein tuli kun näin nuo ja herkuttelin :)

Loppu ilta menikin availlen lahjoja kuusen juurella. Sain ihania lahjoja mutta en niitä kaikkia tänne kuvannut. Mutta kauan odotetuimmat ja ihanimmat olivat kuitenkin vihdoin ja viimein saamani kahvitermosmuki! Tulevat kouluaamut/työaamut käynnistyvät nyt parhaiten koskaan kun kävelen kahvimuki kädessä ;) Lukiessani Curiouser Curiouser Nooran blogia sain myös lahjalistalleni toiveeksi tuon Lauren Conradin Beauty kirjan! Oli yksi odotetuimmista lahoistani. Yllärinä sain myös cosmopolitanin joulukuun numeron,jonka näin jälkikäteen voin lukea ja oli kivaa tekemistä rauhalliseen jouluun,jonka kotona vietin.







Olen kauan miettinyt juuri tuon kyseisen perinteikkään hopeisen Guess kaulakorun ostoa ja en jostain syystä milloinkaan ole sitä itse ostanut. Olen muutaman vuoden sitä haikaillut vaikka muutamalla muullakin tuo kaulassa komeilee. Pyysin tuota lahjaksi ja ihanasti sen sain<3 Tuosta kaulakorusta tuli minun luotto/lempi kaulakoruni jota haalin ja vaalin erittäin huolellisesti!

Joulu jatkui rauhallisissa merkein vanhempien luona ja saunoen sekä herkutellen. Elokuvia tuli katsottua vaikka kuinka paljon mutta tämä rentoutuminen ja lepäily teki erinomaisen hyvää Saksan työuurastuksen jälkeen :) Tänään tuli sitten tuo ihana joulukorttikin jonka olin vanhemmileni ostanut,joka oli Saksan tullissa otettu pois ja lähetetty sitten tänne. Onneksi se tuli perille :) Huomenna tiedossa ystäväni Anniinan  -Anniina´s  Diary kanssa kaikkea kivaa ja pientä ns. tyttöjeniltaa :)!

Rauhallista torstai-iltaa kaikille!

By:Biibii<3

2 kommenttia:

  1. Ihanalta joululta vaikuttaa ja kiva, että tulit Suomeen sitä viettämään! Varmasti kivaa nähdä läheisiä :)

    VastaaPoista
  2. Oli niin ihanaa kyllä tulla viettämään joulua Suomeen ja nähdä kaikkia läheisiä:)

    VastaaPoista