perjantai 21. joulukuuta 2012

Maailmanloppu

Tässä on nyt pari viikkoa eletty tsempaten ja vihdoin koetti nää viimeiset päivät täällä Saksan suunnalla! Olen myös nähnyt painajaisia tässä puolen vuoden ajan maailmanlopusta ja viime yönä mä valvoin melkein aamuun asti kun en uskaltanut alkaa nukkua. Vielä olisi muutama tunti aikaa ja nähdään tuleeko se maailmanloppu mutta vihdoin mä alan uskoa muita ihmisiä,ettei se ehkä tulekaan. Huih,kauheeta ees puhua tuollaisesta asiasta. Viis maailmanlopusta siis!

Olen tarkoituksella jättänyt tämän blogin kirjoittelun pidemmällä aika välillä väliin,että olen saanut voimia tehdä ja raataa töitä täällä Saksan suunnalla. Huomenna mulla on viimeinen työpäivä ja vaikka se onkin rankka niin tavallaan odotan sitä innolla. Tiedossa olisi nimittäin 100 päin jalkapalloilijoita tulossa juhlimaan pikkujouluja ja tää mun hous Rosi on jotain musta puhunu näille miehille,nimittäin ne ovat säntäämässä mua katsomaan,kuulemma! Tuntuu kuin olisin joku nähtävyys  :D

Univelkaakin taitaa tulla jonkun verran koska viimeiset pakkailut täytyy vielä sunnuntai aamusta tehdä ennenkuin alkaa reissaaminen lentokentälle muncheniin ja täältä onkin aika matka sinne. Pitää vielä kuluttaa aikaa lentokentälläkin joten ehkä mä lainaan täältä noita lapsille tulostettuja Disneyn värityskuvia ja värikyniää ja värittelen lentokentällä. Se on ihan mukavaa puuhaa näin aikuisenakin hihhih :) Ostin tonttulakin itselleni mukaan joulunviettoon!Aion olla se päässä jouluaattona ja se varmasti iskostuu mun päähän koko jouluksi! Tiedossa olisi myös kyläilyä mummulassa ja onkin kiva nähdä mummia pitkästä aikaa - myönnetään,että kyllä mä vähän nauran taas kun hän kertoo esim. kuinka kippeet jallaat,nii kippeet jallaat :D En toki tarkoita sitä että nauran hänelle vahingonilosta kipeytyneistä jaloista vaan kun mummin tapa puhua on hassu :) Isosiskoni Sannakin on tulossa joulupäivänä käymään, jos hän tervehtyy iki-inhottavasta poskiontelontulehduksesta :( toivottavasti,koska olisi ylläriä tiedossa ja ois kiva nähdä koko perhettä ja lapsia myös<3

Täältä muuten suli lumet ja on inhottava vesisade ja lämmin ilma. Odotan jo kotimaan nipistelevää ja jäätävää pakkasta ja lunta<3 Voisi mennä pulkkamäkeen :) hihi<3 Palaillaan uudelleen lähempänä joulua :)

Ihanaa joulun odotusta kaikille!

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti