perjantai 14. joulukuuta 2012

Joulun tuntua sydämessä!

Olen ollut viime aikoina,jotenkin aivan loppuunpalanut. Suurimmaksi osaksi tuntunut vääryys noissa työtunneissa,joista olen aika moneen otteeseen kertonut/valittanut. Tässä postauksessa jätän sen kuitenkin tekemättä,koska vedän loppuun asti nyt vaan isolla tsempillä ja hammasta purren. Viime päivinä mulla on tapahtunut siis muutakin kuin töitä mutta töiden ohessa. Vaihdoin nimittäin lentolippuni aiempaan lentoon ja tulen jouluksi kotiin. Koko aikana en ole ollut oikein joulufiiliksissä vaikka joulu on mulle se lempparijuhla! Heti kun tiesin,että pääsen kotiin äidin ja isin luokse niin aloin kuuntelemaan joululauluja ja tiesin,että pääsen jouluruoan ääreen,saunomaan,rentoutumaan ja katselemaan joulupukin kuumaalinjaa - olen lapsi vielä ja saatan, jopa soittaa joulupukille ohjelmaan ja laulaa petteri punakuonoa! Joulukuusi,joulutortut,glögi ja kaikki ihana odottaa! IHANAA!

Kävelin tällä viikolla pariin otteeseen Sendeniin. Ekalla kerralla lähdin ostamaan postimerkkejä lumisateeseen. Se oli aika romanttista - tietenkin ilman miestä,pyh! kävellä siinä lumisateessa,hih. Koin kuitenkin paluumatkalla sen lumen epämiellyttävämmällä tavalla kun kaksi teinityttökakaraa heitti ja aika muuten kovaa heittikin sellasen jäisen lumipallon suoraan mun selkään ja tahalteen. Ne käveli eka vastaan ja heitteli autoja ja sen jälkeen kun oli ohittanut mut niin PLÄTS! Minä olin muuten raivoissani mutta kun käännyin tytöt pelästy. Olin varmaan mörön näkönen  -vihainen ilme ja lumi oli peittänyt mut isoksi jääkinokseksi.

Seuraavana päivänä lähdin kävelemään uudelleen Sendeniin ja tällä kertaa ostamaan hedelmiä välipalaksi ja tarkoituksena nauttia kauniista säästä kävelyn merkeissä. Nimittäin aurinkopaistoin ja kylmässä ihanan nipistävässä kevyessä pakkaessa lämmitti mun poskia. Napsasin sitten pari kuvaakin matkalla..




Ulkoilma on tehnyt hyvää keholle ja mielelle! Tätä erittäin old school mielenvirkistys tekniikkaa kannattaa kokeilla,se nimittäin toimii edelleen!:D Ihan muuten vaan kaikille tiedoksi,että olen omituinen höpöttäjä,joka nauraa omille hölmöille jutuilleen ja puhelee itsekseen. En ole sekopää olen vain hassu :D Poikkean myös kertoiluistani oikoreittiä pidemmän kautta takaisin aiheeseen,kuten tässäkin tapauksessa. Kävin myös moikkaamassa vielä mun kynsitohtoria ja sanomassa sille heippa. Hän loihti mulle uudet joulu/uudenvuoden kynnet ja nyt mun omat kynnet on kauniin pitkät,kestävät ja tyttömäiset. Sydämelliset kiitokset ihanalle ja hassulle Eshterille hetkistä mitä oon nauranut sen kanssa,hänen taikoeassa mulle kynsiä :)



Aiemmalla viikolla kävin nauttimassa vielä viimeisiä kertoja joulumarkkinoilla - onneksi tein niin,koska en ajatellut,että käyn niissä viimeisiä kertoja. Hermo ja mieliterapiaksi myös onnistuu mukavasti shoppailu,nimittäin joululahja shoppailu ja vain itselleni. Kuulostaa näin joulun alla hyvin itsekeskeiseltä,vaikka yleensä nautinkin siitä että ostan muille joululahjoja ja yleensä keksin sellaisia lahjoja, jolloin avaamis hetkellä olen itsekin yhtä innoissaan kuin avaaja. En tiennyt tulevani jouluksi Suomeen,joten asiat meni eri tavalla tänä vuonna ja löysin myös ihanat parit kengät itselleni.




Loppuviikosta olen lepäillyt aamuvuoron jälkeen,jotta jaksaa iltavuorossa. Olen löhönnyt löhöämistäni ja katsellen elokuvia ilmaiselta suomalaiselta sivustolta www.hdfin.com suosittelen muitakin käyttämään tätä sivustoa,jotka eivät jaksa lähteä elokuvavuokraamoon ja haluvat kuitenkin katsoa elokuvan juuri silloin kuin itselle sopii :)Tänäänkin olen jo katsonut yhden elokuvan ja ehdin vielä löysäilemään 45 minuuttia ennen töihin menoa. Mieli tekisi mennä jo kuitenkin nukkumaan mutta en voi :/  Viikko on kuitenkin jäljellä enää jouluun ja odotan innolla! Mitä suunnitelmia teillä on joululle ja odotatteko jo innolla?:)

Heippa By: Biibii<3

2 kommenttia:

  1. Ooooi, ihanat noi sun kynnet!!!::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos<3 Mäkin tykkään niistä ihan hirveesti <3 Omat pitkät kynnet ekaa kertaa :)

      Poista