sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Viikko pulkassa!

Ihanaa näin töiden jälkeen rentoutua hetki telkkarin ja  tietokoneen äärellä.Pitää ottaa näistä parista tunnista ilo irti,jota ehdin siis viettään ennen nukkumaan menoa.Selkä venähti eilen ja särkylääkkeiden ja mobilaatin avulla on töitä paiskittu 9 tunnin vuoro.Huomenna jälleen töitä aamusta mutta ehdin onneksi nukkua vähän pitempään kun työt alkaa klo:10.00. Rankka viikko edessä ja tulee tosi rankkaa saada mahdutettua aikatauluun myös treenaamiset.Ne mä todellakin tahdon saada mahdutettua koska saan purettua treeniin mun stressin ja pahan mielen.Tänään on taas ollut mieli maassa ja tietenkin väsymys ja selkä kipu on sitä voimistanut. Eilen oli hakea olo miettiessä,että aion muuttaa pois ja jättää taakse vanhan elämän mutta myös ystäväni. Ratkaisu on kuitenkin oikea. :)

Mulla on tosiaan eräässä pienessä hotellissa ns. työharjoittelua elikä suoritan jo suoritettujen työharjoittelujeni näytöt.Tulee olemaan rankkaa suorittaa kaks työtä oma ja ilmanen työvoima työ.Oikein ärsyttää mutta päivä kerrallaan on mentävä,jotta jaksaa.Toivottavasti selkä kestäisi,etten joutuisi taas sairaslomalle :(

Tajusin myös tänään,että on melkein marraskuun loppu ja lunta ei näy missään!Kaunis luminen ympäristö ja pieni nipistävä pakkanen tosiaankin piristäisi :) En tosin kovinkaan paljon ehtisi nauttia ulko ilmasta.Odotan kuitenkin talvea ja kaikkea talvi aktiviteetteja. Myönnetään,että mun ihana valkoinen pipo odottaa jo innolla myös päähän pääsemistä. Kuvan piposta löytää vanhoista teksteistä Saksasta :) Sieltähän se tuli ostettua ja vieläkin ihanin pipo mitä mulla on :P

Mun teepannu napsahti,joten jatkan illanviettoa kuuman karamelli teeni kanssa peiton alla löhöillen :) Toivottavasti saan hyvin nukutut yöunet,jotta olisi parempi mieli huomenna ja jaksaisi pirteänä taas paiskia töitä :) Hyvää yötä kaikille!

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti