perjantai 22. marraskuuta 2013

Elämäni remontti!

Hei vaan jälleen!

Kesti aikani,jotta sain tehtyä muutoksia monessa eri suhteessa.Tervetuloa siis seuraamaan uudistunutta minua ja blogiani!Blogin ulkoasu on vielä hieman keskeneräinen ja en lupaa,että lopulliset muutokset sattuisivat tulemaan erityisen nopeasti.Olen tällä hetkellä kiireinen ja on tapahtunut kaikenlaista niin ikävää kuin iloistakin asiaa!

Koin kuitenkin haluavani jatkaa uudelleen blogini kirjoitusta, koska se on samalla itselleni terapeuttinen tapa purkaa asioitani ja nähdä uudessa valossa myös itseäni ja elämääni.Olen siis tehnyt remonttia elämääni.

Remonttini alkoi ikävien sattumusten seurauksena kesällä 2013 jolloin päätin tehdä elämäntapa muutoksen uudelleen.Olen kuitenkin aina urheillut ja syönyt terveellisesti mutta näin aikuisiässä on ollut sellaisia myllerryksiä,että terveellinen elämä on ollut kovin vaihtelevaa epäterveellisyksiin.Vahdoin kuntosalia toiseen jossa käyn myös yhdessä ystäväni kanssa,että itsekseni niin kuntosalilla Personal Trainerini tekemän ohjelman puitteissa ja tietenkin olen rakastunut tiettyihin ryhmäliikuntoihin.Olen mm. aivan koukussa erilaisiin spinningeihin sekä zumbaan.Kuntosalilta löytyy myös omia ryhmäliikuntoja kuten eräänlainen tanssitunti jossa käyn bailaamassa arki-iltoina töiden jälkeen!

Minulla on vielä matkailupalveluiden tuottajan tutkinto keskeneräinen mutta se on niin pienestä kiinni,joten talveni menee paskiessa työharjoittelussa omien töideni rinnalla saaden tutkintoni maaliskuun alussa! Olen myös päättänyt laittaa oman elämäni erittäin radikaalisti muutokseen ja aloitan ns. "alusta" ensi vuoden puolella. Olen ollut hieman burn outissa,flunssassa ja mieli maassa syksyllä. On ollut niin raskasta,että olen tällä hetkellä todella iloinen ja innostunut uusista haasteista, joita päätin ottaa elämääni mukaan.

Tarkoitukseni on vaihtaa asumaan toiseen kaupunkiin.Vaihtaa työpaikkaa ja aloittaa opiskelut!Opiskelut kuitenkin tulevat siinä vaiheessa kun ammattikorkeakouluun pääsen sisään :)
Unelmia löytyy ja ne juurikaan ei ole muuksi muuttunut.Eli Saksa on ollut suuri haaveeni monia vuosia mutta elän tällä hetkellä sillä kokemuksella jonka sain ollessani töissä Saksassa vuosi sitten.

Tervetuloa siis seuraamaan uutta elämänpolkuani niin vanhat lukijat kuin uudet ;)

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti