lauantai 23. marraskuuta 2013

Selviytyjä

Äitini joskus sanoi minulle sanat,jotka on jäänyt muistuttamaan minua aina kun on vaikeata. "Sä olet vahva,koska sä olet siinä". Mä muistutan itseäni noilla sanoilla aina kun tuntuu,että maailma romahtaa,sillä se on totta. Ihmisille tapahtuu erilaisia vaikeita asioita mutta mitkään vaikeat asiat ei ole vähäteltävissä tai vertailtavissa keskenään.Murheet,surut,ongelmat ja kiireet..kaikki järjestyy!Omista "tuskistani" selviydyttyä otin itselleni muistutuksen,joka muistuttaa loppuelämäni äidin sanojen rinnalla,että kaikki mitä tapahtuu niin yrittämällä,ylittämällä itsensä ja USKOMALLA itseensä mä onnistun ja selviydyn. Tässä kuvaa mitä tarkoitin...

Tatuoinnilla on oma ja suurempikin merkityksensä..
 
Mä voin myöntää olevani,joillekin ystäville kateellinen asioista joita heillä on tai joita he ovat saavuttaneet,mutta tietenkin vain hyvällä :) -iloinen olen heidän puolestaan jokaisesta asiasta!Mulla on kuitenkin ollut huono tapa "näyttää" sellaisille ihmisille,jotka ovat tehneet mulle pahaa mutta miksi?Se on hyvä asia,jos omiin esim. vaikka opiskeluihin saa sisukuutta näyttämällä,että mä en oo mikään tyhmä flicka.Ei sen pidä mennä niin,että kaikki askeleet elämässä tehdään sen mukaan,että ajattelen,että mä oon nyt näyttänyt näille ihmisille.Tämä on yksi tärkeä seikka,jonka mä tajusin itsessäni.(On muuten joskus vaikea myöntää itsestään joitain asioita).Täähän on mun elämä ja mä sitä elän.Päätin tehdä asioille,jotain.Eilisessä tekstissä kerroin,että aion muuttaa pois rakastamastani Helsingistä.Kuitenkin vaikka rakastan Helsinkiä se ei aina tarkoita,että se rakastama paikka,juttu tai asia tekee mun hyvinvoinnille hyvää.Olenkin innoissani tällä hetkellä aloittamaan alusta ja vihdoin elämään!:)
 
Työpäivän päätyttyä tulin tänään reippaasti kotiin ja päätin jatkaa mun inventaarioo,johon innostuksen sain eilen!Vaatteet on jo käyty läpi ja säkillinen vaatteita lähtee Uffille ja vielä osa kavereille.Seuraavaksi alan päivä kerrallaan käymään kellarivarastojani läpi ja luopumaan tavaroista,jotka ovat lojuneet useamman vuoden käyttämättömänä.Tuntuu typerältä omistaa hullunlailla tavaraa ja en tee niillä mitään. Jokuhan voi tarvita? Huonekalujakin alan myymään pois.Vitriini ja sohva pois sekä astiat joita vuosien varrella on kertynyt.Näin on sitten helpompi muuttaakkin ;) kun vähän ennakoi pakkailujen kanssa etukäteen vaikka vielä ei ole niin lähellä tuo muuttaminen.
 
Tästä on hyvä jatkaa päivä kerrallaan selviytyen ja ottaen oma elämä haltuun askel kerrallaan!Ollaan ylpeitä itsestämme ja eletään itseämme varten! Oikein ihanaa lauantai-iltaa kaikille :)
 
By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti