lauantai 18. toukokuuta 2013

Jee Lauantai?

Eilisen rankan iltavuoron jälkeen ehdin nukkua peräti vajaat kaksi tuntia. Uni ei tule kun stressaa rankkaa aamuvuoroa. Heräänkö vai en? Kaveri soittaa yöllä kolme kertaa ja juuri kun olen nukahtamis pisteessä. Olin myös hirveästi odottanut tätä lauantaita kun oltiin mun parhaan kaverin kanssa sovittu mennä ulos. Meitsi sitten oikeen suunnitteli ihanat lounaat ja kisastudion pystyyn ja että pitkästä aikaa laittautuisi ja lähtisi vähän Namuun...Kuinkas ollakkaan tämä yöllinen puhelu koski mun feidausta elikä asfaltti ihottumaa naamalla perjantai illanvieton jäljiltä. Voiko kukaan kuvitella mun pettymystä kun kaikki suunnitelmat romuttui :(? Noh,kerta toisensa jälkeen tulee opittua,että ei pidä tehdä suunnitelmia ja että kannattaa aina olla varasuunnitelma. Onneks pari kaveria tuli käymään kisastudiota pitämään pystyssä mutta nyt on aika tyhjä fiilis yksinään himassa.Väsyttääkin aamuvuoron jäljiltä mutta ei tahdo mennä nukkumaan vaan haluaa viihteelle....Kerrankin kun siihen olisi aikaa kun huomennakin on helluntai. :(

Noh..toivotaan,että hauskuutta vielä kertyisi tähän päiväänkin :) vähän tuo duunikaveri lupaili jos lähdettäisiin Åkeen juhlimaan kun se pääsee töistä yhdeltätoista :) I hope!!!

Mä jatkan tästä "masistelua" :D Toivottavasti muilla on oikein mukava lauantai-ilta :)

By.Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti