tiistai 14. toukokuuta 2013

Leijonat

Tänään olin töissä ihanasti 10-18.00 joka sopi mulle vallan mainiosti! Ehti nukkumaan mutta ehti töiden jälkeen tehdä kaiken näköistä kuten siivota ja sitten viettää aikaa kavereiden kanssa katsellen jääkiekkoa. Oon vähä hassu ton jääkiekon suhteen. Mä inhosin sitä ikään 20 v. asti,MUTTA jotenkin ylä-aste/lukio ihanne oli,että jääkiekkoilija pojat on hot niin oon aina rakastanut jääkiekkoilijoita.Siispä entinen avomiehenikin oli jääkiekkoilija ja inhosin kaikkea jääkiekkoon liittyvää :D No worries. Kaikki kääntyi neljä vuotta sitten ja mä aloinkin kiinnostua jääkiekosta. Kannatan IFK ja seuraan suomen pelit kaikki jotka vain töiltäni kyen!Jos en niin töissä radio on päällä ja minä olen varastossa kuuntelemassa ja huutamassa tai itkemässä ja itku potku raivareissa..onpa omituista. Myönnän en kauheasti ymmärrä säännöistä mutta opiskelen ;) mutta jännitys ja kaikki se jääkiekon tunnelma on niin upeaa ja fantastista! Jääkiekkoilijat ei enää  tuo mulle taas minkäänlaista intohimoa :D aikuisuus? Mikähän voi olla tämänkin muutoksen tehnyt :D Pelkään tai en ehkä pelkää mutta kierrän kaukaa miehet jotka pelaavat jääkiekkoa,jotenkin jäänyt huono maku suuhun mutta jääkiekko itsessään on upea laji seurata :) Tähän vielä lisään hyvä suomi!!!! 3-2 latviaa vastaan jatko-ajalla tosin..vähän pettymys koska itsestäni poiketen oli korkeat odotukset tähän peliin lyödä latvia mutta olen tyytyväinen tähänkin tulokseen :) Kiitos leijonat!

Nyt ehkä ajelemaan kaverin kanssa ja nukkumaan niin jaksaa nauttia huomisesta ja ylihuomisesta vapaa päivistä täysin riennoin,öitä!

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti