tiistai 27. elokuuta 2013

Askel terveelliseen elämään..

Mä en sitten kuitenkaan saanut nukuttua viime yönä yhtää sen enempää vaikka yritin!Heräsin jo puol kahdeksalta syömään aamupalaa ja valmistautumaan salille lähtöön kun jännitti niin sairaan paljon mennä. Kehonkoostumus mittaus oli mielenkiintoinen mutta aika shokeeraavaa tietää tulokset. Mä tiesin,että oon vähän saanut ylimääräisiä kiloja mutta niitä olikin tullut enemmän! :( Ihme tosin,että ne eivät pahemmin ole näkyneet vaatteissa..tai vähän.Rasvaprosenttini oli suhteellisen normaali ja lihakset. Ei olleet niin pahat tulokset mutta sitten yllättävintä oli,että sisäelimieni ympärille on kertynyt hälyttävän paljon rasvaa ja se on todella huono asia. Tuossa voi ehkäpä olla syy selvittämättömiin vatsakipukohtauksiini.

Lähdimme liikenteeseen ruokapäiväkirjalla jonka jälkeen saan noottia mun syömisistä :D TAI SITTEN EN!Otetaan mun urheilija "uralta" tulleet vammat huomioon; polvet, selkä,käsi ja revähdykset. Joudun kuitenkin aina tekemään muihin ihmisiin verrattuna pidemmät lämmittelyt muuten revähdyksien seurauksena en kävele moneen viikkoon. Ohjelma tehdään alkuun jo aika rankka. Tietenkin ottaen huomioon,että peruskuntoni saattaa sairastelujeni vuoksi olla tosi huono tällä hetkellä joten keskitytään ensimmäisenä samaan peruskunto hyväksi. Tosin personal trainerini sanoi,että kehityn varmaan tosi nopeasti ja muutoksia saadaan aikaan pian koska minulla on urheilu tausta. Keväällä lähdetäänkin kehittelemään toisenlaisia suuntia. :)

Oli pelottavia mutta myös motivoivia uutisia tänään ja treenin jälkeen olo oli mitä mahtavin! Nyt sitten oonkin tälle illalle hieman väsyneempi jos sitä vaikka nukahtaisi nopeammin :) Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!

By:Biibii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti