perjantai 1. helmikuuta 2013

Personal trainer

Olen aina tykännyt urheilusta ja olen aina ollut urheilullinen. Elämässäni on ollut kuitenkin vaikeita hetkiä,jotka ovat vieneet motivaatiotani harrastuksiini tai ovat seisauttaneet urheiluni kokonaan. Pelasin monta vuotta pesäpalloa joka on ollut aina intohimoni ja vaikka en sitä ole enää pitkään aikaan harrastanut niin se tulee olemaan lähellä sydäntäni aina. Olen myös harrastellut monenmoista muuta urheilulajia mutta muuten olen harrastusten rinnalla lenkkeillyt tai käynyt salilla. Minulla oli tuossa vaihe jolloin en myöskään urheillut lainkaan koska ei ollut aikaa tai laiskotti :D -varmasti tosi uskottavaa,että urheilu on ihana asia,no ei vaan :) Anyway,olen pitemmän aikaa tässä päässyt jälleen kiinni urheilusta ja se on niin antoisaa.Tietenkin tahdon myös hyvään kuntoon,koska aiemmin mainitsemani tavoite johon vaaditaan hyvää "ulkoista" kuntoa on myös yksi syy ja toki haluan fyysisen kuntoni hyväksi myös.

Kuntosali jäsenyyteeni kuuluu kaksi ilmaista personal trainer kertaa ja käytän ne nyt hyväkseni niin hyvin kuin mahdollista. Ruokaremonttini on järjestyksessä ja peruskuntoni on hyvä,joten tarvitsen hyvän ohjelman jolla pääsen hyvään kuntoon. Tietenkin ihanne olisi jos olisin kunnossa jo tulevalle kesälle ja siihenhän nyt onkin vielä aikaa mutta tahdon kuntoon kuitenkin niin hyvin tuloksin,etten laita itselleni mitään aikarajaa.

Olin kuitenkin vaativa/nirso asiakas aikaa ja pt valitessani. Ilmoitin haluavani naisen,koska miehille en uskalla sanoa suoraan mitä haluan :D tässä kohtaa vastaanotossa oleva miestyöntekijä naurahti,joka siis minulle aikaa katsoi. Halusin myös aamuajan koska tuolloin salilla ei ole paljon ihmisiä -en siis ymmärrä miksi ujostelen tälläistä asiaa mutta miellyttävämpi treenata täysillä kun en ajattele omassa päässni muiden tuijottavan ja silloin herää aamuun eri tavalla ja pääsee heti sisäistämään tuoreeltaan hyvän treeniohjelman ja neuvot :)

Elämäntapa remonttini on siis käynnistynyt jo aiemmin mutta pääsee kunnon formula vauhtiin 13.1 eteenpäin :) Olen tyytyväinen tällä hetkellä elämäntilanteeseeni. Olen tasapainoinen ja onnellinen. Viihdyn töissä ja en stressaa koulusta,sillä se on hyvällä mallilla. Vapaa-aikani on rajallinen mutta käytän senkin huolellisesti,joten tähän väliin vaikka sitä aviomiestä ei vieläkään näy niin olen sen ehtinyt unohtaa hetkeksi aikaa :)

Onko muita jotka ovat aloittaneet elämäntapa remontin tai on jotain tulevaisuuden suunnitelmia joihin tähtää?Kertokaa mullekin ja saadaan hyvä keskustelu aikaiseksi :)!

Hauskaa viikonloppua kaikille<3

By:Biibii<3

2 kommenttia:

  1. MINÄ! Mä oon alottanut tän vuoden alusta kunnon elämäntapa remontin! lenkkeilen ennen töitä ja venyttelen jokapäivä. Treenaan tanssia enemmän, ja jopa etsin eri mahdollisuuksia netistä, jotta voisin tuoda tanssitaitojani esiin. (esitanssi, mahdolliset ryhmät) Sain jopa omaa koreokraphiaa kasaan!! Lisäksi päätin, että perustan itse tanssiryhmän kun ei minulle sopivaa valmista löydy! Lisäksi pyrin olemaan mega ahkera ja siisti myös kotona.

    Fakta se on että musta on tullut ilosempi kun oon saanut aikaseksi. En oo enään laiska mökö mökö valittelija, toivottavasti saan pidettyä kiinni tästä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa!!<3 Joko sä oon perustanut sun tanssiryhmän? Teetkö oikein virallisesti toiminimen jne :)? Kerro lisää,aloin kiinnostumaan toden teolla!!!!

      Mäkin oon alkanut laittaan kotia ja tosiaan yrittänyt "välttää" himassa oleilua tarkottaen sitä että en heti töiden tai koulun jälkeen vaan jää makoileen kun lahna ja naposteleen vaan näen kavereita,lenkkeilen,käyn salilla ja zumbassa!Koulujutut on hyvällä mallilla ja on niin ilonen mieli :)

      Vielä kun aviomies tulee kohdalle :D hahhha!

      Poista