tiistai 5. helmikuuta 2013

Lauantai kuulumiset

Mä lupailinkin kertoilla minkälainen vapaa-lauantai mulle oli. Oli ihana aamulla herätä kun sai nukkuu pitkään eli klo:9.00 ja se on mulle pitkään. Rauhassa laitoin aamupalaa ja aamukahvit. Heräilin. Salikamat olinkin laittanut valmiiksi jo edellis iltana. Musiikit korvilla dallailin bussipysäkkiä kohti. Oli ihan kiva ilma :) Olin sopinut parhaan ystäväni Sannun kanssa mennä aamu zumbaileen ja viettää muutenkin tyttöjen iltaa kahden kesken. Lämmittelymme jälkeen menimme zumbailemaan. Meillä oli eri vetäjä tällä kertaa ja ohjelmakin oli eri kuin keskiviikon tunneilla ja se oli piristävää vaikka pidän molemmista zumbatunneista. Loppu rutistuksena meillä oli Elastisen biisi ja johan mua alko naurattaan kun mietin kuinka siskoni kertoi vanhemman poikansa Nikon tanssahtelevan ja laulavan biisin tahtiin " Hei muijat,mikä boogie,hyvältä näyttää..." hymyilin koko ajan ja lauloin samalla kun tein. Ohjaaja sanoi biisin jälkeen että oli kiva nähdä kun joku hymyilikin,eli minä :D Tunnin jälkeen suuntasimme rentoutumaan saunaan ja suihkuun,ihanaa!

Tyttöjen iltamme jatkuikin ruoan merkeissä. Teimme salaattia ja söimme sen rinnalla patonkia. Jälkkäriksi dipattiin kurkkua ja porkkanaa.Unohdin toki mainita,että tässä mun ruokaremontin yhteydessä sorruin kana nugetteihin mun salaatin kanssa :P



Olikin ihana istahtaa sohvalle katselemaan elokuvaa ja herkuttelemaan,oi oi! Pelasimme myös innokkaasti Wiitä ja en muista enää pelin nimeä koska pelasin ekaa kertaa elämässäni Wiitä :D Pelimme loppui kuitenkin kesken koska mun oli aivan pakko katsoa PUTOUS. Mun suosikki on Karim,onko teillä suosikkia? :)

Tässä muuten kuvaa mitä mulla oli päällä meidän tyttöjen illassa!





Putouksen jälkeen me jatkoimme musiikin kuuntelulla ja lisää Wiin peluulla. Musiikin kuuntelun high lightin tosiaan laitoinkin jo lauantaina tänne,elikä piilokamera video! :D

Vois alkaa nukkumaan,vähän päätä särkee :/ Hyvää yötä!

By:Biibii<3

6 kommenttia: